Lider logistyki ropy naftowej i paliw, Przedsiębiorstwo Eksploatacji Rurociągów Naftowych „Przyjaźń” Spółka Akcyjna, skrócił nazwę i będzie zmieniał logo.
Po rebrandingu będzie funkcjonował pod nowym szyldem PERN S.A. – tak zdecydowało Walne Zgromadzenie Wspólników na wniosek Zarządu Spółki. Celem odświeżenia wizerunku marki i uproszczenia nazwy jest lepsza identyfikacja firmy przez rynek i dostosowania do standardów obowiązujących w dzisiejszym, zglobalizowanym świecie.
Ze skróconej nazwy zniknie też znak graficzny – przypominający kształtkę rurociągu. W tym roku, sukcesywnie, wszystkie bazy i stacje PERN zyskają nowy logotyp i odświeżoną identyfikację wizualną.
Zmienione zostaną również materiały informujące o ofercie Spółki. Prosta i przejrzysta koncepcja będzie nawiązywać do powszechnie rozpoznawalnej nazwy w branży naftowej, uwzględniając jednocześnie wymogi współczesnego rynku. Takie rozwiązanie spowoduje też minimalne koszty rebrandingu zwiększając przy tym efektywność działań marketingowych.
– Jeszcze w tym roku nastąpi też uporządkowanie identyfikacji wizualnej we wszystkich spółkach Grupy Kapitałowej PERN. Firma jest jedną z ostatnich spółek z krajowego sektora paliwowego, który zdecydował się na modyfikację, liczącej ponad 50 lat nazwy firmy – informuje rzecznik prasowy PERN-u, Roman Góralski.
Fot. paliwa.inzynieria.com