Sporo osób już pracuje, a jest nadzieja na więcej [FOTO]

Póki co w nowocześnie urządzonym oddziale Administration Personnel Services (APS) pracę znalazło 50 współpracowników, którzy zatrudnieni są na umowę zlecenie. Głównie są to ludzie młodzi. Jeśli firma zacznie się rozwijać liczba zatrudnionych w ciągu kilku miesięcy ma wzrosnąć o drugie tyle, a docelowo, spółka ma plany, aby zatrudnić 250 osób z Płocka i powiatu płockiego.

Chociaż na płockiej mapie firm spółka znalazła się już w styczniu, to dopiero w środę 30 marca nastąpiło oficjalne jej otwarcie. W budynku Cotex-u, który w niczym nie przypomina tego obiektu, który straszył wiele lat swoim wyglądem, miało miejsce uroczyste przecięcie wstęgi. Tym sposobem spółka otworzyła swoją czwartą placówkę.

Ale zanim do tego doszło. Odbyło się oficjalne spotkanie zarządu spółki, władz miasta i dziennikarzy lokalnych mediów. –  Cieszę się, że realizacja naszej inwestycji w Płocku przebiega zgodnie z założeniami. Dynamiczny rozwój firmy APS przekłada się bezpośrednio na wzrost naszych oddziałów – w Płocku w zaledwie kilka miesięcy osiągniemy poziom prawie 100 współpracowników. Biorąc pod uwagę stopień zaawansowania rozmów z potencjalnymi partnerami oraz rozwój obecnie realizowanych projektów, mogę z całą pewnością stwierdzić, że trend ten będzie się utrzymywał – mówił podczas konferencji prasowej Janusz Jankowiak, prezes Zarządu firmy.

Na chwilę obecną ze spółką współpracuje prawie 50 osób. Docelowo liczba ta ma wzrosnąć do 270 specjalistów – kilkunastu osób kadry zarządzającej oraz około 250 konsultantów. Ze względu na duży potencjał rozwoju projektu APS zamierza prowadzić dalszą rekrutację na rynku płockim, również we współpracy z Miejskim Urzędem Pracy w ramach projektu stażowego. Spółka planuje, że w najbliższych miesiącach liczba współpracowników wzrośnie do prawie 100 osób.

Nowy oddział firmy został uruchomiony w nowocześnie urządzonych pomieszczeniach biurowych budynku Cotex Office Centre, który mieści się przy al. Piłsudskiego 35 na IV piętrze. Obecnie zaadaptowany na potrzeby operacji został pierwszy moduł, około 500 m kw., składający się między innymi z 4 sal szkoleniowo-operacyjnych, a także przestronnej kuchni i chillout room’u. Docelowo Centrum zajmie powierzchnię 1000 m kw.

Centrum APS w Płocku obecnie obsługuje klientów z sektora telekomunikacyjnego. Spółka prowadzi rozmowy z kolejnymi klientami, między innymi z branży bankowo-ubezpieczeniowej, energetycznej, paliwowej, e-commerce oraz opieki medycznej. Oddział w pierwszym etapie działalności świadczyć będzie usługi w zakresie back office (procesy reklamacji i weryfikacji), docelowo również rozwiązania obejmujące obsługę klienta oraz telemarketing. Świadczone usługi będą polegać m.in. na odpowiadaniu telefonicznym lub pisemnym na zgłoszenia klientów, rozwiązywaniu problemów technicznych, usługami oraz płatnościami, badaniu i diagnozowaniu potrzeb klientów, pozyskiwaniu nowych klientów, a także poszerzaniu oferowanych usług.

W trakcie procesu inwestycyjnego spółka ma cały czas duże wsparcie ze strony Urzędu Miasta Płocka oraz Miejskiego Urzędu Pracy. W uroczystości otwarcia wzięli udział prezydent Andrzej Nowakowski, wiceprezydent Jacek Terebus oraz dyrektor MUP, Jarosław Kozłowski.  – Samorząd Płocka podejmuje różnorodne działania, aby zachęcać inwestorów do prowadzenia działalności gospodarczej w naszym mieście. Cieszę się, że firma APS ulokowała swój kolejny oddział w Płocku, bo to oznacza nowe miejsca pracy i dochody dla miasta. Życzę firmie sukcesów i dalszego rozwoju – mówił Andrzej Nowakowski, prezydent naszego miasta.

Administration Personnel Services Sp. z o.o. to spółka o profilu usługowym, świadcząca usługi w zakresie obsługi procesów klientów zewnętrznych, m.in.: telefonicznej obsługi klienta, telesprzedaży, back office oraz logistyki. Zdobyte doświadczenie pozwala firmie na poszerzanie zakresu oferowanych usług, pozostając tym samym w czołówce firm w branży outsourcingu. APS oferuje obecnie współpracę 1100 osobom w 4 lokalizacjach w Polsce (2 w Poznaniu, 1 w Koninie i 1 w Płocku). Współpracownicy – konsultanci obsługi klienta przyjmują zgłoszenia od klientów znanych marek z różnych branż, na przykład: telekomunikacyjnej, finansowo-bankowej, lotniczej czy też usługowej, weryfikując i rozwiązując ich problemy, badając ich potrzeby i optymalnie dopasowując do nich oferowane produkty i usługi.

Spółka cały czas poszukuje komunikatywnych i dyspozycyjnych osób z mile widzianym doświadczeniem w obsłudze klienta lub chcących pozyskać takie umiejętności. Dzięki doświadczonemu zespołowi trenerów, oferują profesjonalne szkolenia oraz współpracę w zespole z możliwością elastycznego dopasowania godzin współpracy do indywidualnych potrzeb. Oferty współpracy mogą być szczególnie atrakcyjne dla wszystkich tych, którzy cenią sobie możliwość dzielenia obowiązków służbowych z innymi swoimi obowiązkami, jak np. ludzie młodzi – studenci i nie tylko, mamy na urlopach wychowawczych czy osoby 50+, którzy są otwarci na pozyskanie nowych umiejętności i chętnie skorzystają z możliwości podjęcia dodatkowej pracy.