Orlen przekaże na tegoroczną zbiórkę Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy kwotę ponad 5,2 mln zł. Taki wynik udało się osiągnąć dzięki wielkiemu zaangażowaniu klientów, partnerów biznesowych prowadzących stacje paliw i ich pracowników.
– Po raz kolejny okazało się, jak wielką moc mają małe gesty. Hojność naszych klientek i klientów pozwoliła na zebranie ponad 5 mln zł na rzecz walki o zdrowie dzieci w Polsce. Dziękuję zespołom stacji paliw i wszystkim pracownikom Orlen, którzy mieli swój wkład w osiągnięcie tego wspaniałego wyniku – mówi Ireneusz Fąfara, prezes Zarządu Orlen S.A. – Cieszymy się, że mogliśmy dołożyć swoją cegiełkę do sukcesu tego wyjątkowego wydarzenia. Wspólnie możemy zrobić jeszcze wiele dobrego – dodaje.
Silne wsparcie ORLEN dla WOŚP
Orlen zaangażował się w tegoroczny Finał podwójnie. Na 1737 stacjach paliw w Polsce pojawiły się puszki-skarbonki, do których klienci mogli wrzucać pieniądze. Koncern zobowiązał się również do przekazana na cel 33. Finału WOŚP złotówki od każdej sprzedanej w styczniu kawy. Akcję „Każda kawa wyjdzie na dobre” promował specjalnie zaprojektowany kubek z motywem WOŚP, a do kupna napoju zachęcała w telewizyjnych spotach i na billboardach ambasadorka Orlen Team – Anita Włodarczyk.
Na łączną kwotę 5 245 485,39 zł, którą Orlen przekaże na konto 33. Finału WOŚP, złoży się: 4 431 318 zł ze sprzedaży oznaczonych logotypem WOŚP kaw, które klienci kupili w styczniu na stacjach paliw Orlen, a także 814 167,39 zł zebranych do puszek – skarbonek.
Koncern już dziś zapowiada, że będzie również obecny podczas kolejnych Finałów WOŚP.
Przypomnijmy. Celem 33. Finału WOŚP jest doposażenie placówek medycznych w sprzęt, który umożliwi skuteczniejsze i szybsze leczenie dzieci walczących z chorobami nowotworowymi. Dzięki zebranym środkom możliwe będzie doposażenie 18 oddziałów dziecięcych, 17 hospicjów, 5 ośrodków neurochirurgii onkologicznej, 6 ośrodków chirurgii onkologicznej oraz 4 zakładów patomorfologii.
W ciągu poprzednich 32 Finałów Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zebrała blisko 2,3 miliarda złotych i kupiła ponad 74,5 tysiąca urządzeń.
Źródło: Orlen S.A.

