„Energetyki” marki Orlen wkrótce na rynku?

Czy „energetyki” innych firm znikną ze stacji paliw PKN Orlen? Spółka ogłosiła właśnie, że planuje wprowadzić na rynek napoje energetyzujące pod własną marką.

Firma PKN Orlen chce nieustannie poprawiać swoją efektywność ekonomiczną oraz pozycję rynkową, dlatego też podjęta została decyzja dla rozpoczęcia procesu wyboru producenta napoju energetyzującego pod marką własną PKN Orlen – czytamy w komunikacie koncernu.

Spółka ogłosiła zapytanie ofertowe dotyczące wyboru producenta. Producenci napojów swoje oferty mogą składać do 18 lipca tego roku. W grę wchodzą napoje energetyzujące o smaku mojito, sugar free i witaminowego. Orlen podaje, że postępowanie dotyczy wyboru producenta napoju energetyzującego – „pod marką własną Orlen do odsprzedaży detalicznej” w puszkach o pojemności 0,25 l, a także w puszkach o pojemności 0,33 l.

PKN Orlen zapowiedział, iż spółka „planuje podpisanie umowy producenckiej” z wybranym w postępowaniu producentem napoju energetyzującego. „Umowa tego typu obejmuje zagwarantowanie dostępności ustalonych produktów u wybranego przez PKN Orlen dystrybutora dla sieci PKN Orlen, a także umożliwia prowadzenie wspólnych działań mających na celu zwiększenie sprzedaży w kategorii” – wyjaśnia płocki koncern.

Czy zatem producenci i dostawcy innych marek, tak popularnych „energetyków”, które w tej chwili można kupić na ponad 1200 orlenowskich stacjach w całym kraju, mają się czego obawiać? 

 

Fot. zwierciadlo.pl/Thinkstockphotos