W dniach od 2 grudnia (piątek) od godziny 20:00 do 3 grudnia (niedzieli) do godziny 20:00 Komunikacja Miejska – Płock zaplanowała prace serwisowe, które są niezbędne dla zapewnienia jak największej niezawodności systemów informatycznych – informuje spółka.
Podczas trwania prac serwisowych nie będzie możliwe:
– Zakup biletu w biletomatach mobilnych oraz stacjonarnych
– Zakup biletu w aplikacjach mobilnych: moBilet, mPay oraz PłocKArta,
– Doładowanie Karty Komunikacji Miejskiej przez stronę internetową kkm.kmplock.eu oraz w biletomatach mobilnych, jak i stacjonarnych
– Sprawdzenie odjazdu autobusu na tablicach dynamicznej informacji pasażerskiej na przystankach oraz w aplikacji myBus i PłocKArta online
Bilety długookresowe zakupione w aplikacjach mobilnych: PłocKArta, moBilet, SkyCash i aplikacja bankowych przed planowanymi pracami będą poprawnie wyświetlały się na urządzeniach mobilnych oraz na stronie internetowej w przypadku PłocKArty.
Komunikacja Miejska zachęca do wcześniejszego zakupu biletów długookresowych w aplikacjach mobilnych oraz doładowania Karty Komunikacji Miejskiej
Jednocześnie spółka przypomina, że w trakcie trwania prac bilety jednoprzejazdowe przesiadkowe będą dostępne w punktach sprzedaży biletów. Lista punktów dostępna jest w W TYM MIEJSCU. Na każdym przystanku znajduje się informacja, gdzie najbliżej od miejsca, w którym się znajdujemy, zlokalizowany jest punkt sprzedaży naszych biletów.
Spółka przeprasza za utrudnienia i dziękuje za wyrozumiałość.