Urząd w nowym miejscu, z nowymi zasadami

image_pdfimage_print

Aby zostać obsłużonym w nowej siedzibie wydziału ewidencji i spraw obywatelskich Urzędu Miasta, od 7 kwietnia trzeba będzie pobrać numerek. Zanim tak się stanie, należy liczyć się z czterodniową przerwą w pracy wydziału.


 

W nowej siedzibie przy ul. Piłsudskiego 6 wszystkie sprawy będzie można załatwić między 8.00 a 17.00. Aby zostać obsłużonym, trzeba jednak będzie pobrać numerek. Kolejką sterował bowiem będzie specjalny system elektroniczny. Ostatni numerek będzie wydawany o 16.45.
W związku przeprowadzką do nowej siedziby ratuszowe wydziały nie będzie przyjmować interesantów od wtorku 1 kwietnia do piątku 4 kwietnia. Oznacza to, że w tym czasie płocczanie nie będą mogli załatwić żadnej sprawy związanej z zameldowaniem, dowodem osobistym, prawem jazdy, rejestracją samochodu i rejestrowaniem działalności dokumentów.
Wszystkie sprawy związane z działalnością wydziałów załatwiane będą w nowej siedzibie, przy ulicy Piłsudskiego 6 (dawne CKU) od poniedziałku 7 kwietnia.
Nowy budynek nie ma barier architektonicznych. Znajduje się przy jednej z najważniejszych arterii miasta i nieopodal przystanków Komunikacji Miejskiej. Ma również duży parking, z którego korzystać będą wszyscy interesanci. Do ich dyspozycji będzie także nowoczesna sala obsługi, w której znajdzie się kącik dla najmłodszych. Będzie również pokój dla matki i dziecka.
Przeprowadzka na Piłsudskiego 6 to oszczędność rzędu 350 tysięcy złotych rocznie. Tyle bowiem trzeba wydać na wynajmowanie pomieszczeń administracyjnych od osób prywatnych.