Zsieciowany Petropol z trzema gwiazdkami

Hotel, który od lat 60. XX wieku był jednym z symboli Płocka, wszedł do sieci Best Western – największej na świecie rodziny hotelowej, do której należy ponad 4 tysiące hoteli w ponad stu krajach świata.

 

Trzygwiazdkowy Hotel Petropol po modernizacji, za którą odpowiedzialna była firma DA&PAF Sp. z o.o. i Wspólnicy Spółka Komandytowa, oferuje 83 urządzone nowocześnie pokoje oraz apartamenty. Dzięki dwóm wyposażonym w pełni salom konferencyjnym jest gotów również do obsługi spotkań biznesowych. Większa z nich może jednocześnie pomieścić nawet 120 osób. Druga ma obsługiwać spotkania bardziej kameralne. Petropol jest gotów do organizacji uroczystych bankietów lub konferencji, proponuje serwis kawowy oraz lunch. A hotelowa kuchnia oferuje potrawy z wielu zakątków świata.

– Otwarcie hotelu Best Western Petropol to dla nas pierwszy krok w kierunku intensywnego rozwoju w Polsce, który zaplanowaliśmy na 2015 rok – mówi Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę. – Obiekt ten w przeszłości był wizytówką miasta, a my chcemy przywrócić mu dawną renomę. Jestem przekonany, że nasze starania umożliwią nam pozyskanie wielu lojalnych klientów.

W hotelowej restauracji organizowane będą wieczorki taneczne, które mają nawiązywać do dawnej tradycji tego miejsca. Wśród rozmaitych imprez okolicznościowych najbliższą ma być przewidywany na sobotę, 14 lutego Bal Walentynkowy.

– W oczach lokalnej społeczności Petropol jest silną marką. A Best Western to gwarancja jakości rozpoznawalna na całym świecie – twierdzi Izabela Jarota-Wahed, Dyrektor Generalny Best Western Hotel Petropol.  – Wierzę, że połączenie tych dwóch czynników przyniesie nam sukces

Sieć Best Western obejmuje obecnie 4 tysiące hoteli, które rozsiane są po stu krajach świata. Działają one pod markami Best Western, Best Western Plus oraz Best Western Premier. Cechą charakterystyczną całej sieci jest wysoka jakość i standard obsługi klientów. Sieć ma wspólny system rezerwacji oraz programy sprzedażowo-marketingowe.