Wyobrażacie sobie jak mogłoby być super, gdyby nagle wszystkie ceny spadły o połowę? Jest to całkiem realne i jak najbardziej możliwe. A to za sprawą nowej akcji promocyjnej naszego miasta „Płock za pół ceny”, która będzie trwała cały wrześniowy weekend czyli od 9 do 11 września.
Jest to nowy sposób na przyciągnięcie do naszego miasta turystów, a także wykorzystanie bogatej oferty gastronomicznej i kulturalnej przez samych płocczan czy mieszkańców regionu. Niby do weekendu za pół ceny jeszcze cztery miesiące ale organizatorzy czyli Urząd Miasta Płocka już zaprasza do udziału hotele, restauracje, kawiarnie, puby, sklepy, punkty usługowe, instytucje kulturalne i sportowe oraz miejsca rozrywki.
– Chcemy, aby był to wyjątkowy weekend, podczas którego wielu turystów odkryje nasze miasto – mówił prezydent Andrzej Nowakowski, podczas konferencji prasowej rozpoczynającej całą akcję.
– Będzie to również doskonała okazja dla mieszkańców Płocka do przetestowania restauracji czy muzeów, do których wcześniej nie chodzili – słusznie zauważyła z kolei Monika Dejnecka z Radia ZET Gold. Należy dodać, że stacja jest partnerem miasta w organizacji akcji „Płock za pół ceny” i to właśnie m.in. na jej antenie wydarzenie będzie szeroko promowane i reklamowane. Radio ZET Gold od kilku lat z powodzeniem realizuje podobne akcje w Toruniu i Bydgoszczy.
W czwartek, 12 maja akcja ruszyła pełną parą – nie tylko odbyła się konferencja prasowa w ratuszu ale została uruchomiona strona internetowa, za pomocą której placówki mogą zgłaszać swój udział. Na stronie można znaleźć także garść potrzebnych informacji. Wystarczy wejść na tę stronę lub śledzić informacje dodawane na Facebooku.
Pomimo tego, że fanpage powstał kilka godzin temu już ma sporo polubień, należy zatem wnosić, że akcja okaże się sukcesem. Warunkiem uczestnictwa w akcji, jak sama nazwa wskazuje, jest obniżenie o 50 procent cen przynajmniej części produktów lub usług w zamian za szeroką kampanię promocyjną. Wszystkie instytucje oraz firmy, które zdecydują się wziąć udział w akcji, zostaną oznaczone specjalnymi plakatami, tak aby każdy kto będzie chciał skorzystać z oferty, mógł bez problemu w to miejsce trafić.
Organizatorem akcji jest Urząd Miasta Płocka, partnerem Radio Zet Gold, a współorganizatorem Płocka Lokalna Organizacja Turystyczna.
Fot. UMP.