– Prezydent Płocka zaprasza do udziału w konsultacjach społecznych projektu uchwały w sprawie określenia zasad wyznaczania składu i zasad działania Płockiego Komitetu Rewitalizacji – poinformował zespół ds. medialnych płockiego Ratusza.
Niezwykle ważne w procesie podejmowaniu decyzji w sprawach dotyczących rewitalizacji są opinie lokalnej społeczności, podmiotów gospodarczych oraz organizacji pozarządowych. W tym przypadku możliwość wyrażenia swojego zdania da Płocki Komitet Rewitalizacji.
Jak miałyby wyglądać zasady wyznaczania jego składu i forma działania? Tego dowiecie się klikając tutaj.
Wszystkie uwagi do tego projektu uchwały można zgłaszać w terminie od 9 lutego do 9 marca 2016 roku:
– w formie pisemnej:
- drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miasta Płocka, Referat Rewitalizacji i Estetyzacji Miasta, pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock,
- za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta – stanowisko nr 4,
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail rewitalizacja@plock.eu,
– ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Miasta Płocka pl. Stary Rynek 1 pokój C-314,
– telefonicznie pod nr 367-14-53 w godzinach pracy Urzędu Miasta Płocka.
Projekt uchwały w sprawie określenia zasad wyznaczania składu i zasad działania Płockiego Komitetu Rewitalizacji omówiony zostanie na spotkaniu 25 lutego 2016 roku o godzinie 16 w Urzędzie Miasta Płocka – w sali 206.
Fot. wikipedia.pl