Klienci Energa Obrót znowu będą mieli chwilowe kłopoty. W okresie od 13 do 18 listopada 2015 roku, dla klientów firmy z obszaru Płocka, zostaną wprowadzone ograniczenia.
Pierwszym kłopotem na jaki natkną się płocczanie to brak możliwości doładowania licznika przedpłatowego przez serwis Energa24. Usługa ta będzie dostępna jedynie poprzez formularz doładowań na stronie energa.pl/doładowania lub w punktach sieci Moje Rachunki, BluePay i epay. Następnym problemem będzie tzw. rozliczenie rzeczywiste. W okresie od 13 do 18 listopada nie będzie możliwe dokonanie takiego rozliczenia. Będzie można go dokonać jedynie w punktach Moje Rachunki.
– Energa Obrót wprowadza nowy system obsługi dla swoich klientów. Ze względu na złożoność tego procesu oraz dużą liczbę klientów realizowany jest on w kilku etapach. Jako jedni z pierwszych z nowego systemu mogli skorzystać w dużej części klienci firmy mieszkający w Płocku, Płońsku i okolicach. W dniach od 13 do 18 listopada, z uwagi na dalsze prace techniczne, klienci korzystający już z serwisu ENERGA24, będą mieli do niego ograniczony dostęp. – informuje rzecznik prasowy Energa Obrót Beata Ostrowska. Jak zapewnia w komunikacie o wszystkich problemach klienci zostali poinformowani mailowo oraz smsami.
Dodatkowo, i to bardzo ważna informacja dla osób, które posiadają liczniki przedpłatowe. – Od 14 listopada od godz. 11:00 do 15 listopada do godz. 11:00 Rozliczenia Rzeczywiste i doładowania liczników przedpłatowych nie będą możliwe dla klientów Energa Obrót z regionu płockiego – czytamy w komunikacie.
Energa Obrót informuje także, że po przywróceniu dostępu do serwisu ENERGA24 do końca listopada mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do niektórych jego funkcjonalności. Szczegóły, aktualne informacje, mapki punktów, w których można doładować licznik, dokonać Rozliczenia Rzeczywistego lub płatności, a także informacje o inny czasowych utrudnieniach związanych z wdrożeniem nowego systemu obsług klienta są publikowane na stronie www.energa.pl/zmiany.
Lena Rowicka
Fot. OLX