Właśnie ruszył nabór do programu akceleracyjnego – pierwszej tego typu inicjatywie w Płocku i regionie płockim. Program z założenia ma pobudzić do aktywności i rozwoju na rzecz własnej firmy. Pomoc w tym kierunku umożliwi, poprzez szereg działań, Płocki Park Przemysłowo – Technologiczny S.A. Wystarczy jedynie mieć pomysł na siebie i własny biznes, no i zgłosić chęć udziału.
Program akceleracyjny Płockiego Parku Przemysłowo-Technologicznego S.A. to sposób na stymulowanie powstawania nowych firm. Dwadzieścia osób o innowacyjnych pomysłach otrzyma możliwość bezpłatnego udziału w spotkaniach szkoleniowo-mentoringowych. Organizator programu, czyli PPP-T S.A. przewiduje 5 modułów szkoleniowych, w czasie których poruszona zostanie tematyka związana z modelowaniem biznesowym, aspektami prawno-księgowymi, social mediami, marketingiem, negocjacjami czy źródłami finansowania. Kluczem do sukcesu stanie się też networking, a konkretnie spotkania wprowadzające do środowiska biznesowego.
Każdy uczestnik programu akceleracyjnego organizowanego przez Płocki Park Przemysłowo-Technologiczny S.A. będzie mógł liczyć na wsparcie ze strony mentora – doświadczonego przedsiębiorcy lub osoby zajmującej wysokie stanowisko w dużej firmie. Wszystkie te działania będą prowadzić do jednego celu – uczestnicy akceleratora będą mogli przerodzić innowacyjny pomysł biznesowy w działalność gospodarczą – przy wcześniejszym dopracowaniu i uszczegółowieniu planu biznesowego.
Pod koniec listopada w czasie konferencji „Mentoring w biznesie” przedstawiciele Płockiego Parku Przemysłowo-Technologicznego S.A. po raz pierwszy opowiedzieli szerszemu gronu o nowej inicjatywie, która jest ogromną szansą dla każdego, kto myśli o rozwoju swojej firmy lub ma pomysł na rozpoczęcie własnego biznesu.
Wnioski są od dziś dostępne online, a kandydaci mogą je przesyłać do 10 stycznia 2020 roku. Uczestnicy akceleratora zostaną ogłoszeni 21 stycznia 2020 roku podczas gali inaugurującej program. Ostatni z modułów szkoleniowych jest przewidziany na początek czerwca 2020 roku. Działania podjęte w ramach programu akceleracyjnego zostaną podsumowane podczas gali finałowej zaplanowanej na 18 czerwca 2020 roku.
Co trzeba zrobić, aby zostać uczestnikiem programu?
Po pierwsze do 10 stycznia 2020 roku należy wypełnić formularz zgłoszeniowy, który znajduje się na stronie Program Akceleracyjny
Idealny uczestnik programu akceleracyjnego to osoba, która:
– Pokaże konkretny i innowacyjny pomysł na biznes,
– Opowie o swojej pasji i determinacji,
– Wskaże, jak bardzo jest zorientowana na sukces,
– Będzie otwarta na współpracę z partnerami.
Najważniejsze daty programu akceleracyjnego?
Przyjmowanie zgłoszeń online – od 2 grudnia 2019 roku do 10 stycznia 2020 roku
Ogłoszenie listy uczestników – 14 stycznia 2020 roku (wiadomość mailowa)
Gala inauguracyjna – 21 stycznia 2020 roku
Kontakty z mentorem – w czasie trwania całego programu
Warsztaty SkillShare – od lutego 2020 roku do czerwca 2020 roku aż pięć modułów szkoleniowych z zakresu zagadnień prawnych, księgowych, modeli biznesowych, marketingu, sprzedaży, social mediów.
Networking:
– Sesja „Be the Change” – 5 lutego 2020 roku
– Konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet – 29 kwietnia 2020 roku
– Śniadania biznesowe – marzec i maj 2020 roku
– Spotkania networkingowe w trakcie zjazdów szkoleniowych
Gala podsumowująca program – 18 czerwca 2020 roku
Kontakt e-mail: akceleracja@pppt.pl lub agnieszka.korajczyk-szyperska@pppt.pl
Kontakt telefoniczny: 24 364 45 30 lub 603 960 060