Przypominamy, że Urząd Miasta Płocka, jutro 23 stycznia będzie pracował pierwszą w sobotą. Jeżeli mieszkańcom Płocka, nie udało się załatwić jakiejś sprawy w tygodniu, może to zrobić w sobotę. Od lutego UMP będzie pracować w drugą sobotę każdego miesiąca.
Ratusz przyjmie klientów jak w dzień powszedni od godz. 7.30 do 15.30.
Dyżurować będą wydziały:
– Biuro Obrotu Nieruchomościami Gminy
– Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
– Biuro Rzecznika Osób Niepełnosprawnych
– Biuro Zarządzania Nieruchomościami Gminy
– Pełnomocnik ds. Organizacji Pozarządowych
– Urząd Stanu Cywilnego
– Wydział Ewidencji i Spraw Obywatelskich (w którym załatwiamy dowody, meldunki, rejestracje pojazdów, dodatki mieszkaniowe, i który prowadzi ewidencję działalności gospodarczej)
– Wydział Geodezji
– Wydział Organizacyjny i Biuro Obsługi Klienta
– Wydział Kształtowania Środowiska
– Wydział Rozwoju Miasta
– Wydział Skarbu i Budżetu, i jego kasy
– Wydział Zdrowa i Spraw Społecznych.
Fot. UMP.