Prezydent Andrzej Nowakowski oraz Monika Dejnecka z Eurozet zainaugurowali dziś, podczas konferencji prasowej, tegoroczną akcję „Płock za pół ceny”. W tym roku wydarzenie zaplanowano od 28 do 30 września, czyli w pierwszy weekend astronomicznej jesieni.
– Impreza ma cel promocyjny dla miasta, a zarazem aktywizację społeczności lokalnej i zwiększenie ruchu turystycznego pod koniec sezonu turystycznego – mówił prezydent Płocka. – To już trzecia edycja akcji organizowanej przez Miasto Płock i Meloradio (umowa z firmą EUROZET – właściciel radia ZET). W drugiej edycji wzięło udział 126 punktów oferujących zniżki. Wśród zapraszanych do udziału są firmy i instytucje reprezentujące różne branże od restauracji, kawiarni, hoteli, hosteli przez instytucje kulturalne, sportowe i rozrywkowe, aż po usługi i sklepy – wyliczał włodarz miasta.
O rozwoju akcji świadczy nie tylko liczba punktów, ale także ich różnorodność i jakość oferowanych usług. Każda zgłoszona propozycja jest weryfikowana pod kątem zgodności z regulaminem, aby takie same zasady uczestnictwa dotyczyły wszystkich.
Warto dodać, że nasze miasto akcją „Płock za pół ceny” dołączyło do grona dużych, polskich miast i ośrodków takich jak: Poznań, Trójmiasto – Gdańsk, Gdynia i Sopot, Bydgoszcz, Toruń czy ogólnopolska akcja „Polska zobacz więcej”, która odbywa się dwa razy w roku w marcu i październiku. Na tle podobnych akcji Płock prezentuje się bardzo dobrze pod kątem atrakcyjności i liczby promocji, ale także przemyślanej strategii pozyskiwania partnerów i rozwoju wydarzenia, które przyciąga mnóstwo turystów do naszego miasta.
Punkty biorące udział w akcji tak jak w latach ubiegłych obniżą ceny poszczególnych produktów i usług o 50 proc. na czas promocyjnego weekendu w godzinach swojego otwarcia. W weekend 28-30 września przypada niedziela handlowa, dzięki czemu odwiedzający nasze miasto oraz płocczanie przez całe trzy dni cieszyć się będą ofertą kulturalną, rozrywkową i gastronomiczną a także handlową.
Firmy i instytucje uczestniczące w akcji określają wcześniej, które produkty, usługi czy pozycje z oferty/menu będą objęte promocją. Rabat 50 proc. nie musi obejmować całego asortymentu, a jedynie wybrane propozycje wyszczególnione na stronie akcji. Warunkiem udziału w akcji jest obniżenie cen na wybrany asortyment o 50 proc.. Oferty po akceptacji przez organizatorów są umieszczane na oficjalnej stronie akcji (szczegółowa i pełna lista dostępna będzie na około miesiąc przed startem na www.plockzapolceny.pl).
W każdej edycji wśród partnerów znaleźć można firmy i instytucje, które od pierwszej edycji są związane z Płockiem za pół ceny i rokrocznie w niej uczestniczą, jak również wielu całkiem nowych uczestników, którzy przekonują się do tej promocji miasta i lokalnych firm. Liczymy, że tak będzie również w tej edycji.
– Korzyści dla przedsiębiorców z udziału w akcji to przede wszystkim całkowicie darmowy udział w atrakcyjnej i innowacyjnej formie promocji, indywidualny wpis dotyczący oferty firmy/instytucji na oficjalnej stronie akcji www.plockzapolceny.pl – łatwy do znalezienia przed akcją i w czasie jej trwania. Im więcej partnerów zgłasza się do akcji, tym ruch turystyczny może się bardziej rozłożyć, a każdy z punktów spokojnie obsłużyć gości. Włączenie się w Płock za pół ceny i uczciwe jego przeprowadzenie to zatem także oznaka świadomości, że wszyscy przedsiębiorcy wspólnie pracują na dobrą opinię o swoim mieście – powiedziała Monika Dejnecka z Eurozet.
Zanim akcja zacznie się na dobre warto śledzić informacje pojawiające się na fanpage’u akcji – Płock za pół ceny oraz na wydarzeniu Płock za pół ceny 2018, którego uroczyste uruchomienie nastąpiło podczas konferencji prasowej w ratuszu.
W tej edycji, tak jak w poprzedniej przebieg akcji od piątku do niedzieli relacjonować będziemy na Facebooku, gdzie zapraszać będziemy do skorzystania z promocji i odwiedzenia naszego punktu informacyjnego zlokalizowanego na Starym Rynku u wylotu ulicy Grodzkiej.
Akcja promowana będzie w całej Polsce za pośrednictwem 15 stacji radiowych sieci EUROZET (w tym stacje Antyradio, Radia Plus czy Meloradia), a także w Internecie (w tym na stronach Radia ZET i Meloradia) i social mediach. Ulotki promujące akcję będą kolportowane na ulicach Płocka przez hostessy, na słupach ogłoszeniowych i witrynach punktów uczestniczących w akcji znajdą się charakterystyczne plakaty promujące akcję. Wszelkich informacji udzielą organizatorzy akcji. Zgłoszenia do akcji przyjmowane będą od 6 sierpnia 2018 roku. Aby zgłosić się do akcji należy pobrać, wydrukować i podpisać regulamin akcji oraz wypełnić formularz zgłoszeniowy a potem dokumenty przesłać wraz z logotypem, zdjęciem i krótkim opisem prowadzonej działalności na maila plockzapolceny@eurozet.pl.
Fanpage akcji Płock za pół ceny liczy prawie 3200 osób i ich liczba stale rośnie, a sama strona www.plockzapolceny.pl została odwiedzona już ponad 1 700 000 razy. Na podstawie informacji zebranych po zakończeniu imprezy od partnerów akcji ocenia się, że z ubiegłorocznej edycji skorzystało około 24 tysięcy osób.
Więcej informacji udzielają:
Urząd Miasta Płocka Wydział Sportu, Rekreacji i Turystyki; Stary Rynek 1, 09-400 Płock tel.: 24 367 17 39 oraz Monika Dejnecka – projektant działań promocyjnych Eurozet tel. 519 134 135; e – mail: monika.dejnecka@eurozet.pl
Źródło i fot: UMP.