Osobno, ale razem

Wisła Płock oraz Sekcja Piłki Ręcznej Wisła Płock rozpoczynają współpracę, której celem jest współpraca promocyjno-marketingowa. Prezesi Jacek Kruszewski i Artur Zielińskisą przekonani, że skorzystają na tym obie strony.

 

– Chociaż w naszym mieście od pięciu lat funkcjonują dwie sekcje, nie zapomnieliśmy o piłkarzach ręcznych. Nie przez przypadek w moim gabinecie eksponowane są również trofea zdobyte przez szczypiornistów. A gdy świętowaliśmy 65-lecie klubu, uhonorowaliśmy również piłkarzy ręcznych  – mówił prezes Wisły Płock Jacek Kruszewski podczas konferencji prasowej, na której przekazana została oficjalna informacja o nawiązaniu współpracy między dwiema Wisłami. – Mamy te same barwy, niemal ten sam herb. Mamy wielu kibiców, którzy oglądają mecze piłki ręcznej i piłki nożnej. Marzy mi się, że wszyscy fani zjednoczą się pod niebiesko-biało-niebieską flagą.

Prezes Sekcji Piłki Ręcznej Wisła mówił o wspólnym udziale piłkarzy ręcznych i nożnych w licznych akcjach charytatywnych. Podkreślił jednocześnie, że dzięki zacieśnieniu współpracy łatwiej będzie organizować również wspólne spotkania z młodzieżą. – Piłkarze nożni często goszczą w szkołach Płocka i okolic. Podobnie jak piłkarze ręczni – mówił Artur Zieliński. – Teraz będziemy mogli częściej organizować wspólne spotkania z młodzieżą.

Pierwszą okazją do oficjalnego zaprezentowania wspólnej polityki marketingowo-promocyjnej będą wydarzenia zaplanowane na sobotę, 10 października. Tego właśnie dnia o 17.00 piłkarze nożni spotkają się w Chojniczanką, a o 20.00 piłkarze ręczni zmierzą się w Lidze Mistrzów z THW Kiel. W Płocku pojawiły się już plakaty i bilbordy zapraszające na oba mecze. – Dziękuję prezesowi Jackowi Kruszewskiemu, że zgodził się przesunąć rozpoczęcie meczu o godzinę, dzięki czemu wszyscy zainteresowani kibice będą mogli spokojnie obejrzeć oba spotkania – mówił prezes Artur Zieliński.

Obaj prezesi wyrazili nadzieję, że zacieśnienie współpracy okaże się niezwykle korzystne nie tylko pod względem promocyjno-marketingowym, ale też ułatwi też poszukiwanie potencjalnych sponsorów, którzy zainteresowani byliby wspieraniem obu dyscyplin (jak nam się udało nieoficjalnie dowiedzieć, w planach jest przygotowanie preferencyjnego pakietu dla potencjalnych sponsorów).