Obligatoryjne mają być dostępne hot-dogi i pizza, zaś z portfolio oferenta np. pierogi, zupy i frytki. Wszystko w ramach obrandowanego, samoobsługowego punktu gastronomicznego o powierzchni 25-32 mkw., otwartego 24 godz. siedem dni w tygodniu.
Koncern rozważa uruchomienie „większej ilości samodzielnych konceptów gastronomicznych”, oferujących ciepłe dania. Aby sprawdzić opłacalność pomysłu już teraz szuka podmiotu, który poprowadzi przez rok (z możliwością przedłużenia do sześciu miesięcy) pierwszy taki samoobsługowy punkt gastronomiczny w ramach pilotażu.
Koncept ma się składać z trzech maszyn do przygotowania gotowych gorących dań. Czytamy: „Wymagane jest aby w ramach tych urządzeń obligatoryjnie znalazły się maszyna do przygotowania i wydania hot-dogów z możliwością kalibracji pod przygotowanie produktów Orlen, maszyna do obróbki termicznej i wydania pizzy oraz trzecia maszyna znajdująca się w portfolio oferenta – preferowane aby trzecia maszyna służyła do przygotowania i wydania frytek, zup lub pierogów”.
Maszyny wraz z dostarczonymi przez Orlen automatycznym ekspresem do kawy (Franke A600) i automatem będą zamontowane w wolnostojącej, zamykanej bryle o powierzchni 25-32 mkw. Ta ma zostać odpowiednio obrandowana. Ściana frontowa kontenera powinna być przeszklona, zaś wnętrze tak urządzone, aby zapewnić możliwość zjedzenia pizzy czy hot-doga na miejscu.
Najlepiej by było – dodano – aby klient wybierał produkty, następnie dokonywał płatności bezgotówkowych lub blikiem na jednym ekranie (takie rozwiązanie uznano za „dodatkowy atut”). Innym dodatkowym atutem byłaby możliwość płatności gotówkowych.
Od oferenta koncern wymaga np. przedstawienia procesu zamówienia, sprzedaży i przygotowania produktów, architektury zarządzania wieloma takimi punktami.
Wybrany podmiot byłby odpowiedzialny m.in. zabudowę meblową, monitoring, dbałość o odpowiednią ilość towaru („Dla części asortymentu brandowanego marką własną Orlen oferent będzie zobowiązany kupować od Orlen”), wybór operatora płatności, pozyskanie wszelkich pozwoleń i lokalizacji pod koncept – najlepiej w często uczęszczanym miejscu, z maksymalnym czynszem do 10 tys. zł netto.
Fot. Zdjęcie poglądowe – Pixabay