Nie działają światła, spadł konar drzewa. Jak to załatwić?

– Na przejściu dla pieszych na deptaku – przejście Tumska – Sienkiewicza nie działają światła. Jest niezły bałagan – napisała na do nas Czytelniczka.

Sprawa niby błaha, i ktoś powie, że pisać o tym, to jakieś doszukiwanie się sensacji. Okazuje się, że wcale nie jest to drobiazg w skali całego miasta. – Bardzo często mamy podobne zgłoszenia i bardzo dobrze, że mieszkańcy reagują – tłumaczy nam Konrad Kozłowski z biura prasowego ratusza. – Po zgłoszeniu przez mieszkańców jakiejś awarii,  szybko możemy zareagować – dodaje.

– Jeżeli chodzi o światła na ulicy: Bielskiej, Tumskiej, Kolegialnej i Sienkiewicza trwają tam prace konserwatorskie i mogą być na jakiś czas wyłączane. Prace potrwają do końca tygodnia – wyjaśnia nam Konrad Kozłowski. 

Po chwili rozmowy otrzymujemy również bardzo ważnego e-maili z biura. Cytujemy go w całości: – Awaria świateł na ul. Tumskiej-Sienkiewicza została zgłoszona do MZD. Konserwator został wysłany na miejsce w celu zdiagnozowania przyczyn i usunięcia awarii. Jednocześnie przypominam, że mieszkańcy Płocka mogą zgłaszać interwencje dotyczące zagrożeń, awarii bądź incydentów do Biura Informowania Mieszkańców pod numerem telefonu 24 3645555 lub za pomocą bezpłatnej aplikacji localspot na smartfona – napisał Konrad Kozłowski.

Jeżeli zatem widzicie, że gdzieś nie działają światła na przejściu, nie świeci latarnia – chociaż zawsze świeciła, oberwało się gdzieś kawał gałęzi z drzewa – co ostatnio zdarza się bardzo często lub podobne sytuacje. Interweniujcie w dogodny dla was sposób, wymieniony przez biuro prasowe płockiego urzędu miasta. Wasze zgłoszenie trafia wtedy do odpowiedniej komórki, która jak najszybciej postara się usunąć problem.

                                                                                   

 

Fot. MZD – zdjęcie poglądowe.