Mateusz Lenkiewicz rzecznikiem prasowym Wisły Płock. Klub trafił doskonale, ludzi z taką pasją rzadko się spotyka…

Z początkiem października w strukturach wewnętrznych Wisły Płock doszło do zmian. Rzecznikiem prasowym i dyrektorem działu marketingu Wisły Płock został Mateusz Lenkiewicz, który w swojej karierze związany był również z Dziennikiem Płockim, na którego łamach podbijał serca kibiców cyklem „Z perspektywy kominów”.

Mateusz Lenkiewicz urodził się 29 września 1991 roku w Płocku i jest absolwentem Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Pod koniec maja 2017 rozpoczął pracę w dziale marketingu Wisły Płock, do którego trafił właśnie z Dziennika Płockiego. Znajomość tematu związana z płocką piłką nożną została bowiem dostrzeżona przez zarząd klubu.

– Mateusz od pierwszych dni pracy w naszym medium wykazywał ogromne zaangażowanie w tematy związane z Wisłą Płock. To był „jego” temat, czuł się w nim, jak ryba w wodzie – ocenia Lena Rowicka, dziennikarka DP. – „Z perspektywy kominów”, czyli stały cykl, który prowadził, był jego autorskim pomysłem. Pracował nad nim po godzinach pracy, często w nocy. Ta pasja przekładała się na bardzo dużą czytelność jego materiałów. Mateusz miał swoich fanów nie tylko w Płocku – dodaje. I ocenia, że Wisła Płock lepiej trafić nie mogła, bo ludzi z taką pasją spotyka się niezwykle rzadko.

W klubie z czasem Mateusz objął funkcję zastępcy kierownika, a od sierpnia 2020 – kierownika działu marketingu. W lutym 2019 roku ukończył również kurs spikera PZPN i to właśnie jego głos możemy usłyszeć w trakcie domowych spotkań Wisły Płock w Fortuna 1 Lidze (wcześniej w PKO BP Ekstraklasie) i IV lidze. Warto dodać, że 32-latek ma za sobą również debiut jako spiker w meczu międzynarodowym Polska – Kosowo do lat 21. Po odejściu Michała Łady z klubu, od sierpnia bieżącego roku pełnił obowiązki rzecznika prasowego, a od października już oficjalnie zajmuje stanowisko dyrektora działu marketingu i rzecznika prasowego.

– Mateusz Lenkiewicz jest naturalnym następcą Michała Łady na stanowisku rzecznika prasowego i dyrektora działu marketingu. Dzięki kilkuletniej pracy w Wiśle Płock, zdążył poznać klub od podszewki i wie, jakie są jego realia i potrzeby – mówi prezes Wisły Płock Piotr Sadczuk.

Fot. Wisła Płock.