Na tak dobrą wiadomość czekali wszyscy od lat. Podczas środowej konferencji prasowej, która odbyła się na Stadionie im. Kazimierza Górskiego w Płocku, dobrą nowinę ogłosili główni zainteresowani.
Z dziennikarzami spotkali się Bogdan Więcek właściciel płockiego BudMatu, prezydent Andrzej Nowakowski oraz Zarząd Wisły Płock w osobach: prezesa Jacka Kruszewskiego oraz wiceprezesa Tomasza Marca.
Umowa między BudMatem a Wisłą Płock została na razie podpisana na rok, z opcją jej przedłużenia. Kwotę finansowania obejmuje niestety tajemnica handlowa, ale jak zdradzili zainteresowani jest ona…siedmiocyfrowa. Bardzo ważny jest w tym wszystkim fakt, że poza Orlenem w 70-letniej historii Klubu nikt nie wspierał na taką skalę sekcji piłki nożnej w rodzimym klubie.
– Moja radość jest ogromna. Po wielu latach posuchy klub zyskuje generalnego sponsora, prywatną, bardzo silną firmę z naszego miasta. To dowód uznania przede wszystkim dla naszych wyników sportowych w ostatnich latach, ale również odbudowy, nadszarpniętej wcześniej marki Wisły – powiedział po podpisaniu umowy z BUDMATEM Jacek Kruszewski, prezes Wisły Płock.
Rozmowy trwały od jakiegoś czasu, jednak chyba nikt nie chciał zapeszać dobrej nowiny choćby wspominaniem o niej podczas kuluarowych rozmów. Już dziś oficjalnie ogłoszone i pewne – BudMat głównym sponsorem sekcji piłki nożnej Wisły Płock. Logo firmy będzie umieszczone centralnie na przodzie ekstraklasowej koszulki. – Chcemy skorzystać z dotychczasowych doświadczeń firmy BudMat – podkreślali podczas konferencji przedstawiciele Wisły Płock.
Jest to bardzo dobra wiadomość dla wszystkich. Zarówno dla zawodników, Zarządu Wisły, władz miasta oraz dla kibiców.
Mateusz Lenkiewicz i Lena Rowicka.
Fot. Monika Maron UMP / Mateusz Lenkiewicz