Od poniedziałku – 16 marca – Urząd Miasta Płocka wprowadził zmiany w funkcjonowaniu placówek. Ma to związek z zagrożeniem epidemicznym na terenie kraju.
Ostatnie dni przynoszą coraz bardziej niepokojące informacje dotyczące rozprzestrzeniania się koronawirusa. Sytuacja staje się bardzo poważna i zaczyna wymagać od nas wszystkich podejmowania odpowiednich decyzji. W związku z tym wprowadzamy zmiany w sposobie obsługi klientów – tłumaczy Konrad Kozłowski z biura prasowego ratusza.
Ratusz przede wszystkim zachęca do tego, by maksymalnie ograniczyć i przełożyć w czasie – jeśli jest to możliwe – osobiste wizyty w placówkach Urzędu Miasta. I skorzystać z możliwości załatwienia sprawy drogą elektroniczną, bądź telefoniczną.
Od poniedziałku 16 marca 2020 każdy, kto przyjdzie do UMP zostanie obsłużony – zarówno w gmachu przy Starym Rynku, jak i budynku przy al. Piłsudskiego, ale tylko w Biurze Obsługi Klienta – zapewnia Kozłowski. W przypadku ratusza na Starym Mieście można będzie również skorzystać jeszcze z kas w pomieszczeniu nr 132 na pierwszym piętrze budynku C.
Godziny pracy UMP nie zmieniają się, zmienia się jednak sposób obsługi klientów w placówce przy al. Piłsudskiego.
Wszystkie sprawy, które wymagać będą osobistej wizyty w Urzędzie przy al. Piłsudskiego z zakresu rejestracji pojazdów, dowodów osobistych, meldunków oraz działalności gospodarczej będą dokonywane po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu wizyty w Urzędzie pod numerem:
– Referat Spraw Obywatelskich – 24 367 08 60;
– Referat Komunikacji – 24 367 08 61;
– Referat Ewidencji Działalności Gospodarczej – 24 367-16-08.
– Zachęcamy i namawiamy do skorzystania z możliwości załatwienia sprawy drogą elektroniczną – podkreśla.
Sprawy, które można załatwić elektronicznie – za pośrednictwem stron internetowych lub wysyłając e-mail:
– Prawo jazdy, dowód rejestracyjny.
– Dowody osobiste
– Zameldowanie
– Działalność gospodarcza