Od 9 listopada Zakład Ubezpieczeń Społecznych tymczasowo zamknął Salę Obsługi Klientów w Gostyninie. – Kierownictwo oddziału podjęło tę decyzję po informacji o wykryciu wśród pracowników zakażenia koronawirusem – informuje Piotr Olewiński, regionalny rzecznik prasowy ZUS.
Zawieszenie będzie obowiązywać do odwołania. W placówce można jedynie złożyć dokumenty do specjalnej skrzynki. Można je także przesyłać na adres Oddziału ZUS w Płocku (al. Piłsudskiego 2b, 09-407 Płock).
– Zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu. Urząd jest dostępny przez Internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Do dyspozycji jest także ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00 – tłumaczy rzecznik. – Można także skorzystać z e-wizyty. Wystarczy wejść na stronę https://www.zus.pl/e-wizyta i umówić się na wirtualne spotkanie z ekspertami ZUS. Nowa usługa jest dostępna od 4 listopada.
W związku z zawieszeniem bezpośredniej obsługi klientów w Gostyninie kierownictwo ZUS udostępnia także dodatkowy numer telefonu. Pod nr 24 235 74 20 do 25 wew. 433 można połączyć się z pracownikiem gostynińskiego ZUS.
Fot. Google Maps