Jeszcze więcej kursów z Płocka do Warszawy

PolskiBus.com i Mobilis Group rozpoczynają współpracę partnerską. Współpraca z Mobilis Group na trasie Warszawa – Płock to 9 dodatkowych kursów dziennie, które doskonale uzupełniają dotychczasową ofertę 4 kursów PolskiBus.com.

PolskiBus.com i Mobilis Group łączą siły na nowych zasadach. W ramach tego porozumienia trasa Warszawa – Płock będzie realizowana wspólnie przez pojazdy obu przewoźników. Dzięki temu pasażerowie będą mieć do dyspozycji łącznie aż 13 kursów dziennie, obsługiwanych przez najwyższej jakości autokary PolskiBus.com oraz Mobilis Group. Pierwsze kursy odbędą się już 1 września, a bilety dostępne będą wkrótce na stronie www.polskibus.com.

– Od początku skupiamy się na rozwoju zarówno naszej działalności operacyjnej, jak i IT. Dzięki inwestycji w rozbudowę naszej platformy internetowej, która z miesiąca na miesiąc staje się coraz bardziej popularna możemy nawiązywać kolejne współprace z partnerami biznesowymi, udostępniając naszym lojalnym pasażerom jeszcze bardziej atrakcyjną i zróżnicowaną ofertę połączeń. Dowodem na to, iż jest to bardzo skuteczna strategia jest fakt, że już szósty przewoźnik dołącza do naszej platformy integrującej przewoźników autokarowych. Kooperacja z Grupą Mobilis wyróżnia się tym, iż trasę z Warszawy do Płocka będziemy obsługiwać wspólnie, co zapewni naszym Pasażerom łącznie aż
13 kursów dziennie – mówi Piotr Pogonowski, dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji PolskiBus.com.

Dzięki współpracy z PolskiBus.com bilety na przejazdy wysokiej klasy autobusami Mobilis Group dystrybuowane będą jeszcze szerzej niż dotychczas. Jako właściciel 10 spółek PKS na terenie Mazowsza oraz Warmii i Mazur Mobilis Group od lat posiada ugruntowaną pozycję w tym regionie oraz w całym kraju. Kursy Mobilis Group wprowadzone do systemu sprzedaży PolskiBus.com realizowane będą nowoczesnymi autokarami marki Scania A30. Pojazdy wyposażone są w klimatyzację, Wi-Fi, gniazdka elektryczne oraz skórzane fotele z dodatkową przestrzenią między rzędami.

– Jestem przekonana, że nawiązana z PolskiBus.com współpraca przyniesie dodatkowe korzyści pasażerom. Zauważamy, że coraz więcej podróżnych decyduje się na zakup biletów w Internecie, a im większa ich dostępność – tym większa łatwość bezproblemowego zaplanowania przejazdu przez podróżnych. Posiadamy wysokiej jakości i komfortowy tabor. Ponadto na wielu trasach w regionie Mazowsza oraz Warmii i Mazur jesteśmy bardzo dobrze rozpoznawalnym przewoźnikiem, który posiada wielu lojalnych klientów. Wprowadzając nasze przejazdy do systemu sprzedaży PolskiBus.com – będziemy mieli okazję osiągnąć efekt synergii z korzyścią dla pasażerów – mówi Magdalena Selder, dyrektor Marketingu Grupy Mobilis.