Zarządzana przez CREAM – Galeria Wisła – nieustannie notuje bardzo dobre wyniki. W kwietniu osiągnęła blisko 6% wzrost liczby odwiedzających oraz 10% wzrost obrotów osiąganych przez najemców, w porównaniu do analogicznego okresu w roku poprzednim. Tak udany początek drugiego kwartału potwierdza silną pozycję Galerii Wisła w regionie płockim.
– W ostatnim czasie ofertę Galerii Wisła wzbogacili nowi najemcy. Były to salony: W.KRUK, Jankes, Kangur i Eurofirany, które zajęły łącznie powierzchnię prawie 700 mkw. Dwie spośród tych marek nie były do tej pory dostępne w Płocku – powiedział Grzegorz Mroczek, Vice President CREAM.
Na sukces Galerii Wisła składają się również częste i różnorodne akcje marketingowe, które cieszą się niesłabnącą popularnością wśród płocczan i mieszkańców regionu. Tylko w ostatnich dwóch miesiącach w Galerii Wisła odbyły się między innymi: Targi Zdrowia i Urody, spotkanie z popularną youtuberką – Red Lipstick Monster, Festiwal Zieleni, akcja charytatywna “Razem dla Mai”, Jarmarki Produktów Regionalnych, konkurs pro-sprzedażowy, w którym do wygrania było ponad 1000 nagród oraz edukacyjno-artystyczny projekt “Zabawy z historią” współorganizowany z Urzędem Miasta Płocka.
– W ubiegłym roku w Galerii Wisła zrealizowaliśmy ponad 80 różnego rodzaju działań marketingowych realizując przyjętą strategię dla tego obiektu. W tym roku utrzymujemy tę dynamikę i ponownie szykujemy wiele niespodzianek dla klientów – dodał Bartłomiej Bujnowski, Dyrektor Marketingu CREAM.
Fot. Galeria Wisła