Firma Ponzio Polska Sp. z o.o. została nowym sponsorem płockiego MON-POLu, który na co dzień występuje na zapleczu ekstraklasy. Pieniądze otrzymane w ramach umowy zostaną przekazane dla najzdolniejszych dziewczyn z roczników 1999 oraz 2001 trenujących koszykówkę.
– Dzięki tej umowie chcemy pokazać, że zależy nam również na propagowaniu koszykówki wśród dzieci i młodzieży. Oczywiście sama gra w pierwszej lidze jest dla nas sukcesem, ale chcemy aby jak najwięcej dziewczyn z Płocka i okolic próbowało swoich sił w naszej dyscyplinie. Priorytetem jest, aby wychować jak najwięcej płocczanek, które w przyszłości zaistnieją na arenie ogólnopolskiej – mówi o podpisanej umowie Tomasz Marzec, wiceprezes klubu.
– Środki finansowe przekazane przez firmę Ponzio pozwolą nam w tym roku na jeszcze większy rozwój grup młodzieżowych i liczniejsze uczestnictwo młodych płockich zawodniczek we współzawodnictwie sportowym. Chciałbym bardzo serdecznie podziękować naszemu nowemu Sponsorowi, za docenienie naszej ogromnej pracy i trud włożony w wychowywanie najmłodszych adeptek koszykówki. Obecnie bardzo mocno współpracujemy właśnie z tymi dwoma rocznikami, dla których zostanie ufundowany sprzęt sportowy. Jednak mamy nadzieję, że już w niedługim czasie inne roczniki zechcą współpracować z naszym klubem. Dodatkowo jako MON-POL Płock planujemy zorganizować MiniBasket Lligę – rozgrywki dla szkół podstawowych, a także dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla dzieci i młodzieży z Płocka i okolic – dodaje Marzec.
Jak na razie umowa została podpisana do czerwca 2014 roku. Reklama nowego sponsora pojawi się, m.in na meczach pierwszoligowego zespołu, stronie internetowej i na materiałach drukowanych przez klub.
Ponzio Polska Sp. z o.o. tworzy aluminiowe rozwiązania systemowe, stosowane w konstrukcjach lekkich ścian osłonowych i okienno-drzwiowych, które kształtują wizerunek nowoczesnej architektury. Z produktami marki Ponzio identyfikuje się kilkuset kontrahentów w kraju, a o silnej pozycji firmy – wypracowanej przez 20 lat – świadczy miejsce w czołówce firm sprzedających systemy aluminiowe oraz ekspansja na rynki Europy.
źródło: informacja prasowa