Deprecated: Creation of dynamic property Kingnews_Blog_Layouts_Module::$layout_columns is deprecated in /home/klient.dhosting.pl/faldka/dziennikplocki.pl/public_html/wp-content/themes/kingnews/inc/modules/blog-layouts/module.php on line 80

Deprecated: Creation of dynamic property Kingnews_Blog_Layouts_Module::$layout_style is deprecated in /home/klient.dhosting.pl/faldka/dziennikplocki.pl/public_html/wp-content/themes/kingnews/inc/modules/blog-layouts/module.php on line 81

Docenieni za działalność dla seniorów

Płocki oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych został uhonorowany certyfikatem „Miejsce przyjazne seniorom” przyznanym na wniosek Płockiej Rady Seniorów.

– Dziękuję państwu za dotychczasową pracę na rzecz naszych seniorów. Ta wyjątkowa grupa klientów ZUS zasługuje na szczególny szacunek – mówił prezydent Nowakowski, wręczając certyfikat dyrektorowi płockiego oddziału ZUS podczas spotkania w ratuszowej auli, w którym udział wzięło ponad stu płockich seniorów oraz zaproszonych gości.

Dyrektor Andrzej Ścibło, który odbierał certyfikat, podkreślił, że to dla płockiego ZUS-u wielkie wyróżnienie. –  To potwierdzenie, że działania naszego oddziału, mające na celu poprawę jakości i sprawności obsługi naszych klientów, zmierzają we właściwym kierunku i wpisują się w misję ZUS, której istotą jest przyjazna i rzetelna obsługa klientów – mówił Andrzej Ścibło.

Płocki oddział ZUS organizuje między innymi „Dzień Seniora”. Do udziału w nim zaprasza ekspertów z Urzędu Skarbowego, MOPS, NFZ, Uniwersytetu III Wieku oraz rzecznika osób niepełnosprawnych Urzędu Miasta Płocka. Starsi klienci mogą skorzystać przy tej okazji z badań ciśnienia tętniczego oraz poziomu cukru we krwi.

Sala Obsługi Klientów, która znajduje się w siedzibie ZUS przy Piłsudskiego 2 to przestronne, wygodne miejsce, gdzie każda starsza osoba czuje się bardzo swobodnie i traktowana jest z należytym szacunkiem. O jak najlepsze relacje na linii urząd-klient dba starannie dobierany personel. – Nasze działania w tej kwestii są dostrzegane i doceniane przez klientów oddziału – mówi Barbara Smardzewska-Czmiel, rzeczniczka płockiego ZUS-u. – Wprowadzamy nowe narzędzia technologiczne ułatwiające elektroniczny kontakt: program Płatnik, PUE, zusomat, wideotelefon.