Każdy będzie mógł podpiąć swój pomost do nowego nabrzeża. Do 20 lipca Urząd Miasta Płocka czeka na zgłoszenia zainteresowanych podmiotów. Zebrane wnioski posłużą do określenia warunków funkcjonowania nowo powstałego portu.
Wnioski przyjmuje Biuro Zarządzania Nieruchomościami, tel. 24 367 15 04 lub 24 367 15 02. Można je przesyłać także na adres e-mail: wojciech.petecki@plock.eu do 20 lipca 2018 roku.
Podmioty składające ofertę zobowiązane są do ponoszenia wydatków związanych z działaniem pomostu, m.in. opłat za dzierżawę gruntu pod pomostem (warunki określa RZGW), kosztów jego konserwacji, remontów, ochrony, sprzątania, wywozu nieczystości i innych opłat wynikających z przepisów prawa wodnego. Muszą również uzyskać wszelkie decyzje wymagane dla lokalizacji pomostu zgodnie obowiązującymi przepisami prawa.
Ponadto wygląd doczepianych pomostów – materiał, kolor, konstrukcja – musi być dostosowany do określonych przez Miasto Płock wymagań, zgodnie z załącznikiem graficznym. Gdy podmiot posiada już pływający pomost, zostanie zobowiązany do dostosowania jego wyglądu do przedstawionych wymogów w ciągu 3 lat.
Info. UMP.