Masz propozycję do zrealizowania w ramach Budżetu Obywatelskiego? Dziś ostatni dzień, żeby złożyć wniosek!
II edycja Budżetu Obywatelskiego ruszyła 1 sierpnia. Kilka dni wcześniej prezydent Andrzej Nowakowski ogłosił, iż na BO 2013 zostało przeznaczonych 5 mln zł. Ponadto, w porównaniu do poprzedniej edycji, tym razem nie będzie zespołu, który wybierze najlepsze, ich zdaniem, projekty, ale wszystkie propozycje zostaną poddane pod głosowanie mieszkańców. Projekty zostaną jedynie zweryfikowane pod względem formalno-prawnym. Na ten moment pozytywnie zweryfikowanych zostało 13 projektów. Wiadomo więc, że na te propozycje mieszkańcy będą mogli oddać swój głos. Płocczanie w sumie mogą zaznaczyć na karcie do głosowania trzy projekty, które powinny zostać zrealizowane.
Dziś jest ostatni dzień składania swoich propozycji. Cała procedura nie jest zbyt skomplikowana. Swój projekt trzeba opisać na specjalnym formularzu. Ten jest dostępny w zakładce „formularze” na stronie mojemiasto.plock.eu oraz w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Płocka (stanowisko nr 8).
Wypełnione formularze w formie pisemnej należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Płocka w kopercie z dopiskiem „Budżet Obywatelski Płocka” lub przesłać w formie elektronicznej na adres: obywatelski@plock.eu.
Ostateczną listę pozytywnie zweryfikowanych projektów, na które mieszkańcy będą mogli głosować, urząd przedstawi 11 października.