Działająca w Płocku od 9 lat Galeria Wisła w 2017 roku zanotowała bardzo dobre wyniki. Potwierdzają one silną pozycję Galerii na wymagającym, lokalnym rynku.
– We wrześniu, zarządzana przez Cream, Galeria Wisła zanotowała rekordowe obroty. W porównaniu do roku ubiegłego obroty osiągnięte przez najemców wzrosły o ponad 16 proc. – informuje Grzegorz Mroczek, wiceprezes Cream. – Obserwujemy pozytywny trend przez cały 2017 rok, a wynik wrześniowy jest rekordowy od początku funkcjonowania Galerii Wisła. Chciałbym zwrócić uwagę, że projekt już 2 lata temu osiągnął lepsze obroty nawet od wyników osiąganych przez Galerię w czasie, gdy była jedynym nowoczesnym obiektem handlowym w Płocku – podkreśla Mroczek.
Na wrześniowy sukces z pewnością wpłynęły udane akcje marketingowe, jak również ambitny program inwestycyjny – zarówno w tenant mix jak i w powierzchnie wspólne, które w wymierny sposób przełożyły się na wyniki. Szereg nowatorskich akcji wpływa na kreowanie popytu, ale też podtrzymuje wizerunek Galerii Wisła jako miejsca pełnego mody, w którym zawsze można liczyć na solidną porcję rozrywki.
– Nowatorskie i częste akcje potwierdzają silną pozycję Galerii Wisła na płockim rynku, szczególnie teraz – w obliczu trwających prac modernizacyjnych – tłumaczy Bartłomiej Bujnowski, dyrektor marketingu Cream.
Od kilku miesięcy w płockiej galerii handlowej zachodzą zmiany, których głównym celem jest zwiększenie funkcjonalności galerii oraz lepsze jej dopasowanie do aktualnych i przyszłych potrzeb klientów. Zwyczaje zakupowe klientów stale ewoluują, a tym samym zmieniają się ich oczekiwania w stosunku do miejsc, w których spędzają czas i robią zakupy. Wszystkie działania planowo zakończą się w przyszłym roku, dzięki czemu na 10. urodziny obiekt powita klientów w zupełnie nowej odsłonie.
– Ponad 23 proc. powierzchni handlowej Galerii Wisła zostanie przebudowane w najbliższych 10-12 miesiącach, co jest związane z wprowadzeniem nowych marek z sektora fashion o powierzchni przekraczającej 2 tys.metrów kwadrtaowych – podkreśla Grzegorz Mroczek.
– Rewitalizacja obiektu zaczęła się od przebudowy strefy food court, która została przeniesiona z drugiego poziomu na pierwsze piętro. Otwarcie nowej przestrzeni restauracyjnej z panoramicznym widokiem na miasto jest kwestią najbliższych tygodni. Dodatkowo nasz plan inwestycyjny objął zmianę operatora bowlingu i otwarcie zupełnie nowej restauracji z obsługą kelnerską o powierzchni 300 m kw, których otwarcia przewidujemy jeszcze na ten rok. Budżet na zrealizowanie starannie zaplanowanych inwestycji, nad którymi pracowaliśmy przez dwa ostatnie lata, przekroczy 20 milionów złotych i bez wątpienia będzie miał pozytywny wpływ na funkcjonowanie projektu, który już mocno rośnie w statystykach zarówno odwiedzalności jak i obrotów osiąganych przez najemców – tłumaczy wiceprezes Cream.
Fot. cream-management.pl/ UMP.