Wisła Płock przeprowadzi badanie opinii swoich kibiców. Każdy sympatyk klubu będzie mógł wyrazić swój głos w ankiecie. Badanie będzie przeprowadzane na terenie Stadionu im. Kazimierza Górskiego oraz na terenie miasta Płocka.
Głównym celem badania jest poznanie opinii kibiców w różnych tematach dotyczących działalności klubu. Badanie przeprowadzi niezależna sportowa firma badawcza Sport Analytics.
Proces badawczy będzie dotyczył następujących aspektów funkcjonowania klubu:
– Frekwencja na meczach
– Bezpieczeństwo w dniu meczowym
– Usługi i infrastruktura klubu
– Kontakt kibiców z klubem
– Sprzedaż biletów
– Klubowe zaangażowanie w działania społeczne
– Wydatki kibica
– Zaangażowanie społeczne klubu
– Badanie oparte jest na standardach badawczych wykorzystywanych w klubach europejskich. Dotyczyć będzie w zasadzie wszystkich kwestii związanych z komfortem kibica na stadionach – mówi analityk Paweł Chmielowski. – Zresztą nie tylko, bo w badaniu również znajduje się część otwarta, do wypełnienia z dowolnymi spostrzeżeniami na temat rozwoju klubu – tłumaczy Chmielowski.
– Samo narzędzie oparte jest o dobre praktyki z klubów zachodnioeuropejskich – podkreśla analityk ze Sport Analytics. – Z założenia badanie powinno być cykliczne. Pierwszy pomiar pomoże klubom zwrócić uwagę na niektóre aspekty ich działalności. Kolejne zaś będą już oceniały pracę. Obserwując badania np. w Premier League zauważyliśmy, że cykliczność badań jest kluczem do sukcesu w rozwoju relacji z kibicami.
Cel badania jest jasny. Ma pomóc w przygotowywaniu rozwiązań najważniejszych problemów, podnosząc równocześnie jakość relacji z kibicami.
Wypatruj ankieterów w mieście lub wypełnij ankietę przez internet.
Źródło i fot: Wisła Płock.