Do trzynastej edycji Audioriver zostało nieco ponad około 30 dni. A wy macie problem ze znalezieniem noclegu, cy raczej miejsca gdzie można się wyspać po nocnych koncertach. Nie wpadajcie w panikę, bowiem tym roku po raz pierwszy rusza oficjalne pole Audioriver Camp.
I będzie ono czynne przez wszystkie dni festiwalu – a nawet o jeden dzień dłużej – bo do 30 lipca będzie można rozbić namiot i korzystać z dedykowanych stref w ramach pola. A 4-dniowy karnet kosztuje jedynie 149 zł i jest dostępny online pod adresem: www.ebilet.pl/miejsce/audioriver-camp/.
Na terenie pola znajdziecie właściwie wszystko co potrzebne jest do… festiwalowego życia, a nawet więcej. Organizator zapewnia, że na polu namiotowym znajdą się m.in.: dostępne codziennie w strefie gastro zdrowe śniadania i świeże soki owocowe (płatne oddzielnie), będą też codziennie treningi: crossfit plus stretching z wykwalifikowanymi trenerami, strefa sportowa: m.in. turnballe (piłka na drążku wraz z rakietkami), easy-sety: siatki do badmintona, piłki, stół do tenisa, kosz itp. W Audioriver Camp znajdzie się też stoisko do pomiaru tkanki tłuszczowej, a także food trucki.
W strefie gastronomicznej swoje stoisko będzie miał także partner alkoholowy. Kupicie zatem piwo i napoje. Jak to na festiwalu nie zabraknie także strefy muzycznej, stoisk sprzedażowych i wystawienniczych. No i oczywiście podstawowe wyposażenie, czyli: prysznice, umywalki, toalety, depozyt czy ładowarnia telefonów. Zatem zastanówcie się czy warto przepłacać za wynajęcie pokoju czy mieszkania. No a największym atutem Audioriver Camp jest to, że… jest bardzo blisko do terenu samego festiwalu! Bliżej nie będzie z żadnego miejsca 😉
Więcej informacji o wydarzeniu: www.audioriver.pl. Sprzedaż biletów odbywa się za pośrednictwem serwisu eBilet.pl: www.audioriver.ebilet.pl oraz w salonach Empik w całej Polsce.
13. edycja Audioriver odbędzie się w dniach 27-29 lipca 2018 r. w Płocku. Festiwal istnieje od 2006 roku – pięć ostatnich edycji zostało wyprzedanych jeszcze przed otwarciem bram festiwalu, a ostatnia zgromadziła aż 30 tysięcy osób. Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Jest Akcja!
Festiwal wspiera: Miasto Płock, Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki oraz British Council. Partnerami medialnym są: TVP Kultura, 4FUN TV, Trójka, Czwórka, Elle, Aktivist, F5, newonce.net , Co Jest Grane 24, K MAG, Noizz, VICE, Muno.pl, oraz Onet.
Poniżej znajdziecie mapę Audioriver Camp oraz listę dotychczas ogłoszonych artystów (możliwość wydrukowania).
Fot. Archiwum Dziennika Płockiego – Grzegorz Lenkiewicz.