Ogromne zmiany w Piotrze i Pawle. Sieć delikatesów zmienia szyld i poszerza asortyment

image_pdfimage_print

Holenderska Spar Group w październiku tego roku oficjalnie przejęła zmagającą się z problemami finansowymi sieć delikatesów Piotr i Paweł. Na początek, czyli już w listopadzie pod logo Spar sieć otworzy swój sklep w Warszawie. W Płocku też nadchodzą zmiany, co już widać po zapełniających się półkach.

W miniony wtorek w wydanym komunikacie poinformowano, że Grupa Piotr i Paweł zakończyła planowaną reinkorporację wszystkich wytypowanych spółek partnerów detalicznych. Koncentrowano się na odbudowie zaufania dostawców. A w ciągu ostatnich miesięcy zwiększono częstotliwość ukazywania się gazetki promocyjnej oraz dostosowano oferowane produkty do zainteresowań klientów sklepu.

Obecne sklepy Piotr i Paweł stopniowo będą zmieniać logo na Spar.  – Zgodnie z zapowiedziami intensywnie pracujemy nad budową sieci detalicznej Spar w Polsce, a finalizacja umowy przejęcia udziałów w Grupie Piotr i Paweł to ważny etap dla współpracujących z nami detalistów. Dofinansowaliśmy sieć, aby mogła wykonać założenia postępowania sanacyjnego i przygotowujemy rebranding sklepów. Naszym celem jest, by sieć Spar osiągnęła w Polsce ponad 150 sklepów do końca 2020 roku – mówi Tomasz Syller, dyrektor zarządzający, członek zarządu Wasz Sklep SPAR.

Póki co, Spar Group wspiera sieć delikatesów Piotr i Paweł. Firma tłumaczy, że dotychczas podpisano lub odnowiono kontrakty z prawie 300 dostawcami. Zapowiada również, że docelowo ma być dostępne na półkach 6,5 tys. produktów od blisko 500 dostawców. Będzie zatem w czym wybierać.

Przypomnijmy. W Płocku sklepy sieci Piotr i Paweł znajdują się we wszystkich galeriach handlowych tj. Wisła, Mazovia i Atrium Mosty. 

Fot. Piotr i Paweł/Spar.