Tysiące produktów, znane marki, ceny… ocenicie sami. TK Maxx w Płocku [FOTO]

image_pdfimage_print

To już dziś od godz. 9:00 w Galeria Wisła zostaną przywitani pierwsi klienci sklepu TK Maxx w Płocku. Wypełnione po brzegi wieszaki i półki będą do dyspozycji klientów. Salon ma dwa piętra, na którym znajduje się sześć działów: moda damska, męska, produkty dla dzieci, akcesoria, obuwie i produkty dla domu.

Wśród artykułów i ubrań można znaleźć prawdziwe perełki. Według nas, aż tak tanio nie jest, jak reklamuje to sieć. Trzeba jednak przyznać, że wszystkie rzeczy są markowe. Także koneserzy “oryginałów” na pewno znajdą coś dla siebie, a czy to tanio czy drogo, ocenicie sami. Na pewno warto się wybrać.

Asortyment, który proponuje sklep jest ogromny. Od błyszczyka do ust, poprzez biżuterię, okulary przeciwsłoneczne (te naprawdę są super), elegancką bieliznę, buty, torebki aż po artykuły użytkowe do domu, ogrodu, na taras czy zabawki. Jeżeli na karcie lub w portfelu macie kilka wolnych stówek, na pewno wyjdziecie zadowoleni. Warte podkreślenia jest to, że na wieszakach wszystko jest posegregowane według rozmiarów. Każdy rozmiar, czyli “S”, “M” itd. widać z daleka, co jest dobrym rozwiązaniem. Osoba szukająca ubrania w rozmiarze “L” czy butów o rozmiarze 38, widzi, do którego wieszaka czy półki musi podejść.

Dziś na klientów czekać będzie wiele atrakcji, m.in. konkurs „Szklana kula”, gdzie wierni fani brytyjskiej sieci otrzymają możliwość sprawdzenia swojej wiedzy o TK Maxx. Wystarczy poprawnie odpowiedzieć na 3 pytania, aby wygrać kartę upominkową o wartości 10 zł. Będzie również możliwość wzięcia udziału w akcji „HELLO Czerwony wieszak”, który polega na znalezieniu ukrytych na terenie sklepu 29 wieszaków w różnych kolorach: 25 srebrnych, 3 złotych i 1 czerwonego. Każdy kolor odpowiada innej wartości karty upominkowej na zakupy w TK Maxx. Będą to odpowiednio: 100, 500 oraz aż 700 złotych!

Jest to 44 sklep tej sieci otwarty w Polsce. Przypomnijmy. TK Maxx to sieć sklepów, oferująca szeroki wybór ubrań damskich, męskich, dziecięcych oraz butów, akcesoriów i dodatków dla domu modnych marek. Koncepcja firmy opiera się na unikatowym modelu off-price, który polega na sprzedaży produktów znanych marek i projektantów po okazyjnych cenach. W odróżnieniu od innych sklepów, które zaopatrują się w dostawy kilka razy do roku, sieć uzupełnia asortyment aż kilka razy w tygodniu.