Po ubiegłorocznym udanym starcie akcji turystyczno-promocyjnej „Płock za pół ceny”. Urząd Miasta Płocka wspólnie z Radiem ZET organizuje kolejną edycję tego wydarzenia. W tym roku akcja odbędzie się w drugi wrześniowy weekend, czyli 8-10 września.
Jeszcze tylko do jutra – do najbliższego piątku 18 sierpnia – hotele, restauracje, kawiarnie, puby, sklepy, punkty usługowe, instytucje kulturalne i sportowe oraz miejsca rozrywki mogą zgłaszać chęć udziału w akcji. Warto to zrobić, bo pierwsza edycja akcji spotkała się z ogromnym zainteresowaniem, zarówno mieszkańców Płocka i województwa mazowieckiego, jak i turystów z całej Polski. Z oferty skorzystało ok. 25-30 tys. osób. W tym roku do akcji przyłączyło się już blisko 100 punktów.
Formularz zgłoszeniowy oraz regulamin tegorocznego „Płocka za pół ceny” można znaleźć na stronie internetowej „Płock za pół ceny”. Tam także publikowane są szczegółowe informacje na temat wydarzenia, lista partnerów itd. Aktualne informacje dostępne są również na Facebooku.
Udział w akcji jest bezpłatny. Warunkiem uczestnictwa jest obniżenie o 50 procent cen przynajmniej części produktów lub usług w zamian za szeroką kampanię promocyjną. Wszystkie partnerskie punkty zostaną także oznaczone specjalnymi plakatami, tak aby turyści i mieszkańcy łatwo mogli je odnaleźć.
„Płock za pół ceny” ma na celu promocję miasta jako miejsca atrakcyjnego turystycznie, z bogatą ofertą kulturalno-rozrywkową, idealnego na weekendowy lub dłuższy pobyt. – Chcemy, aby był to wyjątkowy weekend, podczas którego wielu turystów odkryje nasze miasto. To także doskonała okazja dla mieszkańców Płocka do przetestowania restauracji czy muzeów, których wcześniej nie odwiedzali. Serdecznie zachęcamy do przyłączenia się do „Płocka za pół ceny” – czytamy w informacji o wydarzeniu.