Nowa oferta dla klientów Orlenu jeszcze w tym roku

image_pdfimage_print

Jeszcze w tym roku na około 130 obiektach należących do sieci stacji paliw Orlen pojawią się nowe, innowacyjne koncepty – stop.cafe i O!Shop, na które złoży się rozbudowana oferta kącików kawowych i dogodnych sklepów – zapowiada rodzima spółka.

Wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań zarówno w obszarze gastronomii jak i architektury oraz pozostałej oferty dostępnej na stacji podyktowana jest ewolucją potrzeb konsumentów, rosnącą świadomością kulinarną i wymaganiami estetycznymi – uzasadniają zmiany pomysłodawcy.

Zgodnie z założeniami zaktualizowanej pod koniec ubiegłego roku strategii dla segmentu detalicznego, Orlen planuje intensywny rozwój formatów, które dotąd dostępne były w ponad 50 pilotażowych lokalizacjach na terenie całego kraju. -Unikatowość oferty stop.cafe to przede wszystkim niepowtarzalny smak kawy, własne receptury pieczywa wypiekanego na miejscu, półproduktów mięsnych i sosów oraz świeżych dodatków warzywnych – tłumaczy spółka.

Blisko 10 lat obecności Stop Cafe na rynku polskim pozwoliło nam zbudować silną markę gastronomiczną, która właśnie przyjmuje nowy wymiar. Po raz kolejny udaje nam się wyznaczać trendy w zakresie kompleksowej oferty gastronomicznej, dostosowanej do potrzeb zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych klientów stacji paliw, którzy z coraz większą uwagą podchodzą do kwestii jakości odżywania – podkreśla Krzysztof Łagowski, dyrektor wykonawczy ds. Sprzedaży Detalicznej w Orlenie.

– O!Shop to  z kolei miejsce na szybkie i wygodne zakupy – informuje Orlen. W ofercie sklepu znajdują się zarówno towary codziennego użytku, jak również oferta gastronomiczna.

Fot. Soley-areca.pl oraz budmat.pl