Zmiany w Starostwie Powiatowym w Płocku. Jakie i dla kogo?

Wraz z początkiem nowego roku w siedzibie Starostwa Powiatowego w Płocku przy ulicy Bielskiej 59 zaplanowano spore zmiany. 

Na parterze budynku Starostwa powstanie Punkt Informacyjny. Będzie w nim można zapytać np. o numer pokoju, w którym załatwia się konkretną sprawę, a także o wszystkie inne kwestie, które teraz – najczęściej – zgłaszane są do portierów.

– Chcemy stworzyć taki Punkt z myślą o Mieszkańcach powiatu płockiego, którzy czasem są zdezorientowani liczbą pokoi w Starostwie i nie wiedzą, gdzie się udać ze swoją sprawą. Po zmianach, zaraz przy wejściu, uzyskają pełną informację – informuje sekretarz powiatu płockiego Michał Twardy.

Na parter, z drugiego piętra, zostanie też przeniesiona Kancelaria, w której można m.in. zostawiać podania, przesyłki i inne dokumenty. – Będziemy jeszcze zabudowywać pustą przestrzeń na trzecim piętrze, żeby poprawić warunki pracy pracowników urzędu, a także unowocześniać, na przestrzeni nadchodzących kilku lat, ochronę przeciwpożarową. Czekamy tylko na pozwolenie na przebudowę. Po jego uzyskaniu, od razu zajmiemy się pracami – dodaje sekretarz powiatu.