Absolutny rekord frekwencyjny. X Płocka Noc Kabaretowa – historii ciąg dalszy

Pewnie nawet sami organizatorzy jubileuszowej Nocy Kabaretowej, która odbywała się w Płocku 1 maja, nie spodziewali się takiego sukcesu frekwencyjnego. Jak podała stacja, trzygodzinny program kabaretowy przed telewizorami zgromadził 2,1 mln widzów. 

X edycja Płockiej Nocy Kabaretowej odbyła się w naszym amfiteatrze ponad miesiąc temu. Każda jej edycja emitowana była na żywo w TVP2, jednak nie w tym roku. Decyzją dyrektora TVP2 Macieja Chmiela płocki kabareton nie został pokazany polskiej publiczność na ekranach telewizorów. Powód? Podobno impreza miała być źle przygotowana.

Przez Internet przetoczyła się fala oburzenia i krytyki na temat decyzji władz TVP2, tym bardziej, że organizatorzy, satyrycy oraz płocka publiczność dowiedziała się o decyzji na 4 dni przed imprezą. W tym momencie należałoby napisać stare porzekadło – nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.

Występy znanych satyryków postanowiła pokazać telewizja Polsat w sobotę 4 czerwca o godzinie 20. To był strzał w dziesiątkę. Program przed telewizory przyciągnął miliony widzów. W trakcie nadawania Nocy Kabaretowej, Polsat był absolutnym liderem wyprzedzając zarówno TVP1 z Festiwalem Opole 2016, jak i inne stacje telewizyjne” – napisał wczoraj na swoich łamach Fakt24.

“Jubileuszowa X Płocka Noc Kabaretowa, która na antenie Polsatu gościła po raz pierwszy, okazała się dużym sukcesem. Trwający ponad 3 godziny koncert w sobotni wieczór obejrzało w stacji średnio ponad 2,1 mln widzów. W trakcie nadawania Płockiej Nocy Kabaretowej telewizja Polsat była absolutnym liderem (z wynikiem 18,2%) w grupie 16-49 wyprzedzając zarówno TVP1 (z Festiwalem Opole 2016) – 13,8%, jak i TVN – 8,6% oraz TVP2 – 4,7%” – czytamy w komunikacie, który przesłało biuro prasowe Polsatu do redakcji Fakt24.pl.

Uśmiech sam ciśnie się na usta. Widzieliśmy na żywo płocki kabareton, według nas był przygotowany bardzo dobrze. Na dodatek w amfiteatrze wystąpiły świetne polskie kabarety. A decyzja TVP2 okazała się w sumie, decyzją bardzo dobrą, bo i Płock miał świetną promocję i satyrycy, a Polsat na pewno zyskał nowych abonentów.

 

Fot. kabarety.com.pl / POKiS.