Deprecated: Creation of dynamic property Kingnews_Blog_Layouts_Module::$layout_columns is deprecated in /home/klient.dhosting.pl/faldka/dziennikplocki.pl/public_html/wp-content/themes/kingnews/inc/modules/blog-layouts/module.php on line 80

Deprecated: Creation of dynamic property Kingnews_Blog_Layouts_Module::$layout_style is deprecated in /home/klient.dhosting.pl/faldka/dziennikplocki.pl/public_html/wp-content/themes/kingnews/inc/modules/blog-layouts/module.php on line 81

Targi mody na Audioriver w nowej odsłonie

Największy polski festiwal z muzyką elektroniczną, Audioriver, właśnie ogłosił nabór na trzecią edycję targów mody odbywających się w trakcie tego wydarzenia.

Dotychczasowy projekt Fashion Day został zastąpiony przez Fashion Nights, a to oznacza, że niezależne marki i projektantów spotkamy nie w rejonie płockiej starówki, a w samym sercu festiwalu i nie w jedno popołudnie, a przez dwie koncertowe noce.

Organizatorzy poszukują wystawców, którzy chcieliby dotrzeć do blisko 30-tysięcznej publiczności, jaka przez dwie noce gromadzi się na płockiej plaży.  – Ludzie przyjeżdżący na Audioriver to niezwykła mieszanka, którą nie sposób opisać jednym zdaniem. Inaczej zachowują się i wyglądają fani techno, inni są miłośnicy drum & bassu, a jeszcze inaczej prezentują się osoby, które nie wiedzą za bardzo, kto gra na scenach, ale przyjechały, bo słyszały, że u nas jest świetna atmosfera – mówi rzecznik prasowy festiwalu, Łukasz Napora.

Na pewno jednak większość z tych osób łączy chęć odróżnienia się od społeczeństwa płynącego głównym nurtem – czy to kulturowym czy właśnie modowym. Ludzie słuchający muzyki alternatywnej, często szukają także alternatywy dla oferty dostępnej w centrach handlowych. Stąd pomysł organizatorów na targi mody organizowane na Audioriver.

Pomysł się przyjął i będzie realizowany już po raz trzeci. W poprzednich latach wśród wystawców znalazły się takie marki, jak Si-Mi, Risk made in warsaw, Staff by Maff, Alkopoligamia.com czy EVC Design. Tym razem marki i projektanci dostaną jednak nowe miejsce – dużo bardziej atrakcyjne niż w poprzednich latach, bo w miejscu i czasie trwania głównej części festiwalu. Tym samym tegoroczne targi będą trwały dwa dni: od 18:30 do godzin nocnych w piątek 29 lipca 2016 i podobnie w sobotę 30 lipca.

Marki zainteresowane udziałem w targach proszone są o zapoznanie się z regulaminem i przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego do końca maja 2016. Wszystkie potrzebne dokumenty oraz adres mailowy znajdują się w tym miejscu. Do 15 czerwca organizatorzy festiwalu wytypują marki, które wezmą udział w projekcie.

Ceny za stoisko, łącznie za dwie noce festiwalu: stoisko 3m2 – 300 zł netto, stoisko 6m2 – 500 zł netto, stoisko 9m2 – 700 zł netto.

Dodamy jedynie, że 11. edycja Audioriver odbędzie się w dniach 29-31 lipca 2016 roku.

Audioriver Fashion Nights - visual (1) (Kopiowanie)