Tym razem konsultacje o rewitalizacji

– Prezydent Płocka zaprasza do udziału w konsultacjach społecznych projektu uchwały w sprawie określenia zasad wyznaczania składu i zasad działania Płockiego Komitetu Rewitalizacji – poinformował zespół ds. medialnych płockiego Ratusza.

Niezwykle ważne w procesie podejmowaniu decyzji w sprawach dotyczących rewitalizacji są opinie lokalnej społeczności, podmiotów gospodarczych oraz organizacji pozarządowych. W tym przypadku możliwość wyrażenia swojego zdania da Płocki Komitet Rewitalizacji.

Jak miałyby wyglądać zasady wyznaczania jego składu i forma działania? Tego dowiecie się klikając tutaj.

Wszystkie uwagi do tego projektu uchwały można zgłaszać w terminie od 9 lutego do 9 marca 2016 roku:

Formularz zgłaszania uwag

– w formie pisemnej:

  • drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miasta Płocka, Referat Rewitalizacji i Estetyzacji Miasta, pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock,
  • za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta – stanowisko nr 4,
  • za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail rewitalizacja@plock.eu,

– ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Miasta Płocka pl. Stary Rynek 1 pokój C-314,

telefonicznie pod nr 367-14-53 w godzinach pracy Urzędu Miasta Płocka.

Projekt uchwały w sprawie określenia zasad wyznaczania składu i zasad działania Płockiego Komitetu Rewitalizacji omówiony zostanie na spotkaniu 25 lutego 2016 roku o godzinie 16 w Urzędzie Miasta Płocka – w sali 206.

Fot. wikipedia.pl