Coraz częściej w ostatnich dniach słyszy się o oszustach, którzy próbują dostać się do mieszkań w różnych częściach naszego miasta, podając się przy tym za pracowników Wodociągów Płockich.
W odpowiedzi na te sygnały władze spółki wystosowały ostrzeżenie dla wszystkich mieszkańców Płocka. Poniżej drukujemy jego treść.
W związku z pojawiającymi się sygnałami o oszustach, osobach podających się za pracowników wodociągów Spółka „Wodociągi Płockie” Sp. z o.o. informuje, iż pracownicy Spółki co do zasady nie dokonują przeglądów instalacji, wodomierzy oraz nie pobierają próbek wody w mieszkaniach prywatnych i w domach jednorodzinnych bez wcześniejszego ustalenia terminu.
Warto pamiętać, że „Wodociągi Płockie” nie odczytują wodomierzy znajdujących się w mieszkaniach w blokach, odczytują jedynie wodomierze w budynkach jednorodzinnych, w których w większości już odczyt dokonywany jest zdalnie. Natomiast wymiany wodomierzy są wykonywane jedynie w ustalonym wcześniej terminie.
Laboratorium Spółki informuje, że pobór próbek wody do badań jakościowych ma miejsce przy wodomierzu głównym budynku (najczęściej piwnice bloków).
Pobory próbek bezpośrednio w mieszkaniach i domach jednorodzinnych zdarzają się niezwykle rzadko, najczęściej na skutek zgłoszeń reklamacyjnych.
W takim przypadku każdorazowo termin poboru jest wcześniej uzgodniony z administracją budynku, właścicielem i reklamującym.
Pracownicy Spółki zawsze mają przy sobie identyfikator i jeżeli nie jest widoczny to na życzenie klienta zobowiązani są go okazać.
Pamiętajmy, jeżeli jakakolwiek wizyta osób przedstawiających się jako pracownicy Spółki „Wodociągi Płockie” wzbudza wątpliwości czy też niepokój prosimy o zgłoszenie i sprawdzenie niniejszej wizyty.
Numery telefonów do kontaktu:
w godzinach 7.00-15.00
24 364 42 00 – sekretariat zarządu
24 364 42 29-30 – Biuro Obsługi Klienta
po godz. 15.00
24 364 42 44 – Dyspozytor