Nie będzie możliwy zakup biletu w biletomatach oraz przez aplikację. Prace serwisowe w Komunikacji Miejskiej

W dniach od 2 grudnia (piątek) od godziny 20:00 do 3 grudnia (niedzieli) do godziny 20:00 Komunikacja Miejska – Płock zaplanowała prace serwisowe, które są niezbędne dla zapewnienia jak największej niezawodności systemów informatycznych – informuje spółka.

Podczas trwania prac serwisowych nie będzie możliwe:

– Zakup biletu w biletomatach mobilnych oraz stacjonarnych
– Zakup biletu w aplikacjach mobilnych: moBilet, mPay oraz PłocKArta,
– Doładowanie Karty Komunikacji Miejskiej przez stronę internetową kkm.kmplock.eu oraz w biletomatach mobilnych, jak i stacjonarnych
– Sprawdzenie odjazdu autobusu na tablicach dynamicznej informacji pasażerskiej na przystankach oraz w aplikacji myBus i PłocKArta online

Bilety długookresowe zakupione w aplikacjach mobilnych: PłocKArta, moBilet, SkyCash i aplikacja bankowych przed planowanymi pracami będą poprawnie wyświetlały się na urządzeniach mobilnych oraz na stronie internetowej w przypadku PłocKArty.

Komunikacja Miejska zachęca do wcześniejszego zakupu biletów długookresowych w aplikacjach mobilnych oraz doładowania Karty Komunikacji Miejskiej

Jednocześnie spółka przypomina, że w trakcie trwania prac bilety jednoprzejazdowe przesiadkowe będą dostępne w punktach sprzedaży biletów. Lista punktów dostępna jest w W TYM MIEJSCU. Na każdym przystanku znajduje się informacja, gdzie najbliżej od miejsca, w którym się znajdujemy, zlokalizowany jest punkt sprzedaży naszych biletów.

Spółka przeprasza za utrudnienia i dziękuje za wyrozumiałość.