W listopadzie Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie u niektórych klientów mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do części usług Energi Obrotu – zapowiada spółka.
W czasie prac modernizacyjnych klienci mogą mieć trudność z rozliczeniem swojego zużycia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste oraz z doładowaniem liczników przedpłatowych. Aby się przygotować, spółka zachęca, żeby wszystkie ważne sprawy wykonać wcześniej.
Jak się przygotować?
Do 31 października klienci mogą rozliczyć swoje zużycie prądu w:
- elektronicznym biurze obsługi klienta,
- punktach sieci Moje Rachunki.
Do 19 listopada klienci mogą doładować liczniki przedpłatowe:
• w elektronicznym biurze obsługi klienta,
• w punktach sieci Moje Rachunki, Payland Net i epay,
• przez stronę energa.pl/dom/doladowanie_licznika.
Wszyscy klienci, którzy udostępnili Enerdze swoje dane kontaktowe, otrzymają informacje o utrudnieniach poprzez wiadomość SMS oraz e-mail. Aktualne informacje o bieżących utrudnieniach będą również publikowanie na stronie energa.pl w zakładce Aktualności.
Fot. Pixabay.