W zaledwie 2 tygodnie ponad… 2,5 mln wirtualnych turystów odwiedziło Płock. Ogromny sukces projektu

image_pdfimage_print

„Gdyby dało się ciśnienie zmierzyć, naukowcy mogli by w to nie uwierzyć” – śpiewa Beata Kozidrak w utworze, który promuje Płock. Oj można nie uwierzyć faktycznie. Przebój, bo już chyba śmiało można tak mówić o utworze, w zaledwie dwa tygodnie ma… 2,5 mln odsłon. Zatem podczas niespełna dwóch tygodni Płock odwiedziło wirtualnie właśnie tylu turystów.

– Miło nam poinformować, że w ramach projektu Lech Music Festiwale Inaczej, klip z interpretacją utworu „Bez Ciśnień” Zipery w wykonaniu Beaty Kozidrak w ciągu zaledwie dwóch tygodni osiągnął ponad 2,5 miliona odsłon! – oznajmił właśnie Marcin Siwek, organizator Polish Hip-Hop Festival. – Teledysk do tego utworu nawiązuje nie tylko do Polish Hip-Hop Festival, który odbywa się na płockiej plaży, ale także w bardzo artystyczny sposób przedstawia architekturę charakterystyczną dla miasta Płocka – dodaje Siwek.

Kto jeszcze nie widział klipu, zapraszamy na wirtualną podróż nie tylko w głąb muzycznej interpretacji Beaty Kozidrak ale także na jedyną w swoim rodzaju wycieczkę turystyczną.

Czytaj także: Kompletnie inne spojrzenie na Płock. Teledysk Beaty Kozidrak z nawiązaniem do Polish Hip-Hop Festival

Fot. Kadry z teledysku