Nowy sklep, nowa marka, nowa jakość. Galeria Wisła robi ukłon w stronę klientów

Galeria Wisła finalizuje umowę z niezwykle popularną marką, która dotychczas była nieobecna na płockim rynku.

– To marka, której nazwy jeszcze nie możemy zdradzić ale jest ona niezwykle mocno oczekiwana przez mieszkańców całego Płocka i regionu. Dzięki niej oferta Galerii Wisła będzie jeszcze bardziej różnorodna – informuje Magdalena Michalska, marketing manager Galerii Wisła.

Od kilku miesięcy w Galerii zachodzą zmiany, których głównym celem jest zwiększenie funkcjonalności galerii oraz lepsze jej dopasowanie do aktualnych i przyszłych potrzeb klientów. Wszystkie działania planowo zakończą się w przyszłym roku, dzięki czemu na 10. urodziny galeria powita klientów w zupełnie nowej odsłonie. W najbliższych 10-12 miesiącach ponad 23 proc. powierzchni handlowej Galerii Wisła zostanie przebudowane.

– Pojawienie się w Płocku tej marki wzbudzi z pewnością spore emocje – informuje Grzegorz Mroczek, wiceprezes CREAM, zarządcy Galerii Wisła. – Marka, o której mowa, słynie bowiem z markowego asortymentu oraz niezwykle atrakcyjnych cen ubrań damskich, męskich i dziecięcych, a także, obuwia i artykułów wnętrzarskich – wychodzących często spod ręki najsłynniejszych projektantów. Więcej informacji zdradzimy niebawem – dodaje. 

Nowa marka na pewno będzie jednym z elementów, które zachodzą w Galerii od kilku miesięcy. Póki co cierpliwie klienci muszą poczekać na całkiem nową odsłonę najpopularniejszej galerii handlowej w naszym mieście.

Źródło i fot: Galeria Wisła