Moda także jest sztuką. Przekonacie się o tym na Audioriver

image_pdfimage_print

W 2014 roku po raz pierwszy w ramach festiwalu Audioriver odbyły się targi mody niezależnej. Dziś projekt jest nieodłączną częścią festiwalu i powraca w nowej formie – Fashion Nights powered by Co Jest Grane24. Organizatorzy przedstawili właśnie marki biorące udział w projekcie, kolejny raz udowadniając że Audioriver to więcej niż muzyka.

Fashion Nights to kontynuacja projektu Fashion Day z poprzednich edycji. Tym razem spotkamy jednak modę w sercu samego festiwalu, czyli na płockiej plaży. Strefa Audioriver Fashion Nights powered by Co Jest Grane24 będzie otwarta dla gości festiwalu w piątek, 29 lipca i sobotę, 30 lipca od godziny 18:00 do godziny 00:00. Wybrane zostały młode polskie marki oraz startupy, które pojawią się na festiwalu w ramach projektu. Nie zabraknie także dodatkowych atrakcji.

– Właściwie co roku staramy się jakoś rozwijać formułę festiwalu, uatrakcyjniać ją i reagować na potrzeby naszej publiczności – mówi rzecznik Audioriver, Łukasz Napora. – Dzięki projektowi Fashion Nights możemy swobodnie mówić już nie tylko o muzyce, ale i modzie, i kulturze. W tej strefie chcemy też mocniej skupić się na naszych odbiorcach – lepiej ich poznać i pokazać światu – dodaje Napora.

Głównym elementem strefy będą oczywiście marki modowe, których listę właśnie poznaliśmy. Wśród wystawców biorących udział w projekcie znajdziemy marki B.Lu oraz Patiflora, które słyną z bajkowych festiwalowych wianków i opasek. Nie zabraknie biżuterii od Golden Dust, Szarejko oraz Sigil Jewels. Pojawi się także popularna w ostatnim czasie marka Cardio Bunny. Swoje kolekcje zaprezentują Kosowska i Agata Birek. Live Heroes oraz Icon pokażą siłę personalizowanych ubrań oraz dodatków. Na festiwal wróci Alkopoligamia.com. Na plaży znajdziemy również kolorowe dodatki od Cherrish, Lootbag i DISCO by Zuza. Z kolei dla największych fanów festiwalu organizatorzy przygotowali punkt, gdzie będzie można znaleźć ubrania z metką Audioriver.

Będzie też coś zupełnie nowego: wspólna akcja magazynu „K Mag” i organizatorów festiwalu. – Przez dwa dni nasi łowcy, dziennikarze i fotografowie związani z tym pismem, będą szukali ciekawych festiwalowych osobowości. Najciekawsze zdjęcia trafią na ekrany głównej sceny festiwalu, a niektóre także do magazynu. Pokażemy w ten sposób to, co na Audioriver jest równie ważne równie ważne, jak muzyka czyli ludzie tworzący tę magiczną atmosferę – opowiada Łukasz Napora.

 

11. edycja Audioriver odbędzie się w Płocku w dniach 29-31 lipca czyli za dwa tygodnie.

submarki_CJG (Kopiowanie)