Ten sam PERN, a inna nazwa i logo

Lider logistyki ropy naftowej i paliw, Przedsiębiorstwo Eksploatacji Rurociągów Naftowych „Przyjaźń” Spółka Akcyjna, skrócił nazwę i będzie zmieniał logo.

Po rebrandingu będzie funkcjonował pod nowym szyldem PERN S.A. – tak zdecydowało Walne Zgromadzenie Wspólników na wniosek Zarządu Spółki.  Celem odświeżenia wizerunku marki i uproszczenia nazwy jest lepsza identyfikacja firmy przez rynek i dostosowania do standardów obowiązujących w dzisiejszym, zglobalizowanym świecie.

Ze skróconej nazwy zniknie też znak graficzny – przypominający kształtkę rurociągu. W tym roku, sukcesywnie, wszystkie bazy i stacje PERN zyskają nowy logotyp i odświeżoną identyfikację wizualną.

Zmienione zostaną również materiały informujące o ofercie Spółki. Prosta i przejrzysta koncepcja będzie nawiązywać do powszechnie rozpoznawalnej nazwy w branży naftowej, uwzględniając jednocześnie wymogi współczesnego rynku.  Takie rozwiązanie spowoduje też minimalne koszty  rebrandingu zwiększając przy tym efektywność działań marketingowych.

– Jeszcze w tym roku nastąpi też uporządkowanie identyfikacji wizualnej we wszystkich spółkach Grupy Kapitałowej PERN. Firma jest jedną z ostatnich spółek z krajowego sektora paliwowego, który zdecydował się na modyfikację, liczącej ponad 50 lat nazwy firmy – informuje rzecznik prasowy PERN-u, Roman Góralski.

Fot. paliwa.inzynieria.com