Galaktyczna misja Orlenu

image_pdfimage_print

gwi

Płocki Koncern Naftowy to jedyna sieć stacji paliw we wszechświecie, która nawiązała współpracę z The Walt Disney Company i Lucasfilm. Jej najnowsza kampania promocyjna nawiązuje do filmu „Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy”.

 

Po raz pierwszy w historii promocyjny projekt reklamowy, którego motywem przewodnim jest film wchodzący na ekrany kin 18 grudnia 2015 roku, ma charakter międzynarodowy. Swoim zasięgiem objąć ma ponad 1,8 tysiąca stacji paliw Orlenu w Polsce i na Litwie oraz stacje paliw Benzina, które funkcjonują w Czechach.

PKN Orlen przygotował dla uczestników swej akcji promocyjnej miliony nagród, wśród których królują kolekcje produktów ze starymi i nowymi bohaterami kultowej kosmicznej sagi. Najbardziej porażająca jest jednak nagroda główna czyli lot dla czteroosobowej załogi na Star Wars Celebration 2016 – światowy zlot fanów Gwiezdnych wojen w Londynie.

Akcja promocyjna wsparta została silną kampanią reklamową w ogólnopolskich mediach, której głównym punktem jest telewizyjny spot przygotowany dzięki współpracy z The Walt Disney Company i Lucasfilm.

– Nasza akcja promocyjna wspiera wizerunek PKN Orlen jako marki budującej bliższe relacje z konsumentami. W ten sposób doskonale wpisuje się w strategię marketingową opartą na relacjach międzyludzkich – mówi Leszek Kurnicki, dyrektor wykonawczy ds. marketingu PKN Orlen. –Po raz pierwszy zdecydowaliśmy się przeprowadzić kampanię międzynarodową, obejmującą poza Polską zarówno rynek czeski, jak i litewski. Naturalnie wszystko zostało dostosowane do specyfiki i potrzeb klientów w każdym z krajów.